|
|
|
|
|
|
אי עצירה בתחנת אוטובוס |
נושא התלונה: |
יום ראשון 06 מאי 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
היום ה- 6.5.12 בשעה: 09:57 בתחנה הראשונה בקריית גת אוטובוס קן 376 מקרית גת לבאר שבע לא ביצע עצירה לנוסעים שהימתנו בתחנה וזאת למרות שסימנו לנהג לעצור.
נא טיפולכם והתייחסותכם בהקדם.
|
|
|
|
|
|
|
|
מטרופולין שירות לקוחות
, תגובה:
|
חניתה שריקי,רכזת פניות |
שם ותפקיד: |
עם קבלת הפניה נערכה בדיקה של מחלקת התפעול בחברה. ממצאי הבדיקה הראו, כי האוטובוס בקו 367 עצר בתחנה בה ציינה הלקוחה שהמתינה למשך דקה ושלוש שניות. מכאן שטענת הלקוחה בדבר אי עצירה בתחנה אינה מובנת. רכזת פניות הציבור יצרה קשר טלפוני עם הלקוחה ועדכנה אותה אודות ממצאי הבדיקה.
|
תגובה: |
בדיקת הפנייה על ידי מחלקת התפעול. עדכון הלקוחה אודות ממצאי הבדיקה
|
פתרון: |
|
|
|