חברת YES |
שם ותפקיד: |
9 ספטמבר, 2012
שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך מיום 03.09.2012 בעניינו של מר רונן נקדימון.
צר לי ללמוד על מקרה זה כפי שתיאר מר נקדימון במכתבו ועל אי הנוחות עקב תקלות הצפייה בביתו.
אבקש לציין כי חשוב לחברה שכל לקוחותיה יזכו ליהנות מהמוצר המגוון והאיכותי שלה ולפיכך פועלת החברה רבות בעניינך על מנת שמר נקדימון יוכל ליהנות בצורה מושלמת מחוויית הצפייה בשידוריה.
בהתאם למידע שבידי , נמצאו פניות טלפוניות למוקד שרות הלקוחות של חברתנו בנושאים טכניים, מצידו של מר נקדימון. לפיכך תואם שירות לביתו, לבקשתו. חברת yes עושה את כל המאמצים לאיתור תקלות (במידה ונמצאות כאלה) ולפתרן במהירות האפשרית ועל הצד הטוב ביותר.
תקלות טכניות, לצערי, קורות בכל מערכת טכנית. חלקן פתירות באופן מיידי, וחלקן מצריכות הגעת טכנאי או צוות טכני.
בהמשך לפנייתו של מר נקדימון, ביום 03.09.2012 התקלה סודרה עוד באותו היום.
בנוסף, בסיכום מול מחלקת קשרי הלקוחות ומר נקדימון ניתנה מחווה שירותית לשביעות רצונו.
נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל info@yesdbs.co.il < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
|
תגובה: |
ראו תגובתנו לעיל |
פתרון: |
|
|