פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות וחוסר ציפיה בעמידת הלקוח מתחת לכל ביקורת נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
במהלך כ3 שבועות אני סובלת כאן מבעיות אינטרנט הנשנות וחוזרות כשנה הספקתי להכיר את כל הטכנאים של החברה ובכל פעם יש ניסיון להוציא את המיכשור שלי בבית ללא תקין אם מכשיריי אינם תקינים בכל מקום הם לא תקינים אך אצל חברי בביתם אני גולשת מצויין ואף הוכחתי זאת אונליין בשירות מול נציגה בטלפון החליפו כאן הכל והבעיה היא אותה בעיה והפלא זה שכולם מתלוננים על אינטרנט גרוע ביותר בביתי קיים טאבלט ובלאקברי שגם בהם לא ניתן לגלוש שבמקום אחר הגלישה מעולה אך גם המכשירים האלה לא טובים פשוט בושה בשבוע שעבר התקשרתי לחברה כי במקום 100 מגה אני מקבלת1.32פשוט בושה בשיחה עם נציג זה אמר שהוא מזהה תקלה ותיאם טכנאי אלה שטכנאי הגיע ואומר שהכל תקין בפועל כלום לא תקין שאלתי למה הוא הגיע אם הכל תקין שוב זה הלך עוד בדיקת מהירות שתוצאתה מגה בלבד שוב תיאום טכנאי שמגיע ואומר אני לא מאמין במחשוב שלך הם לא טובים שבחברה רואים נתונים לא תקינים לא מתקבל על הדעת אני משלמת בצורה תקינה כל חודש ובתמורה לא מקבלת תמורה והחוצפה הגדולה מכל זה שהם רוצים שאני אשלם עבור ביקור טכנאי לשווא כאשר מול נציגים רואים בעיה ואלו מתאמים טכנאי שמראש אני מודיעה כי מבחינתי זה ללא תשלום כי הם רואים בעיה ואלה אומרים שחיובי ולא אצטרך לשלם שקרנים וגנבים!!
כספי סוג הנזק :
פיצוי הולם 3 חודשים ללא תשלום ופתרון סופי לבעיה פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה