פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעקבות תלונה 78810 נושא התלונה:
לוי סולנג'/ז'אק שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏01 ‏פברואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
עפ"י הרישומים שלכם באתר, התלונה טופלה על ידי בית העסק - הוט, אך לצערי לא כך הדבר.
לפני החגים, פנה אליי נציג , שימור לקוחות/הוט בשם אמיר, הקשיב לבעיה, פנה לממונים שלו, וחזר אליי בתשובה שהחיובים ,למרות הודעת הניתוק ,הם לא בעיה של הוט אלה של יס. כאשר איימתי שאפנה לגופים משפטיים, אמיר חזר אליי לאחר שבוע וטען שחברת הוט מוכנה לבוא לקראתי ,לפנים משורת הדין , ולהחזיר לי חצי מהחיוב, כמובן שסירבתי, ואז אמיר איחל לי בהצלחה. מבחינתי הסיפור עדיין לא נגמר כל עוד לא יזוכה בחיובים שאמי לא הייתה צריכה לשלם .
כספי סוג הנזק :
זיכוי פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה