דרישת תשלום לא הוגנת |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
העבירו אלי דרך חברת עו"ד דרישה לתשלום חוב לחברת הוט.
התקשרתי לברר על מה דרישת החוב, ואמרו לי שזה בנוגע למנוי על שמי, על כך שלא החזרתי ציוד. וזה המקרה:
ב 2008 שכרתי דירה בירושליים עם עוד שתי שותפות. הצטרפנו לשירות של הוט. לאחר מספר חודשים עזבתי את הדירה (בערך במרץ 2008) והעברתי את המנוי ואמצעי התשלוםלשותפה שנכנסתי במקומי. לפחות כך חשבתי.
הוט העיברו את החיוב אך לא את המנוי.
מאז עברו 4 שנים כשאני יודעת שאין לי שום קשר אליהם.
ב 15 במאי קיבלתי הודעה לסלולרי כדי שאצור עמם קשר להסדר תשלום.
חשבתי שזו טעות והתקשתי להבין על מה מדובר.
דיברתי עם נציגה שהסבירה לי שהמנוי על שמי. הסברתי לה שאני כבר לא גרה בדירה ואין לי שום קשר לדירה המדוברת כבר ארבע שנים וביקשתי להסיר את שמי מהמנוי.
היא אמרה שהיא מבינה וגם ראתה שכרטיסי האשראי ששולמו בארבע שנים האחרונות לא היו על שמי. הנציגה אמרה שהיא מטפלת בזה ומנתקת אותי מהשרות.
אני הבנתי את העניין כסגור.
טעיתי!
ביום שלישי ה 23/10/12, חצי שנה לאחר שאמרו לי שהם מבינים שאין לי קשר למנוי, לדירה ושלא היה לי שום קשר כל הזמן הזה, התקשרו אלי כאמור בנוגע לחוב שלא שולם על על ציוד שלא הוחזר.
התקשרתי אליהם להבין מה הבעיה עכשיו.
מסתבר שמה שהוט עשו זה פשוט לנתק אותי מהמנוי, בלי להבין למי המנוי שייך.
הסברתי לנציגה שענתה את כל ההשתלשלות. אמרה שתאזין לאותה שיחה שלי עמם במאי ותחזור אלי יום למחרת. כמו כן אמרה שיש תיעוד של שיחה עם בחורה בשם ענת שהפסיקה את הו"ק על המנוי, ושתאזין גם לשיחה הזו ותברר את מספר הטלפון שלה - יש להם אפשרות לעשות זאת בעזרת התוכנה שעמה הם עובדים)
היא (הנציגה) לא חזרה.
חזרתי אני אל המוקד. הנציגה שהפעם דיברתי עמה, אמרה שכלל אין תיעוד לשיחה שהייתה לי יום לפני עם עינם (הנציגה מיום אתמול). שוב חזרתי על הכל. כמובן שהתשובה המיידית הייתה שאין מה לעשות. בהסברתי שיש מה לעשות ואפילו הצעתי דרכים להשיג את אותה ענת מסתורית. (יש להם את פרטי הכרטיס - הם יכולים להתקשר לחברת האשראי ולבקש שיערכו ועידה עם אותה לקוחה - מי שחייבת להם את הכסף - שהשתמשה בציוד ובשרותים).
היא אמרה שהיא לא יכולה לעשות זאת ולא פרטה למה
בקשתי להעביר לאחראי. הבטיחו לי שיחזור תוך שעתיים.
הפעם באמת הופתעתי. הוא חזר תוך חצי שעה. כיוון ששום דבר לא תועד שוהב הייתי צריכה לחזור על כל הסיפור.
שוב הסברתי שאני לחוצה מאוד כיוון שהם רוצים לפתוח לי תיק בהוצ"ל! כשבקשתי שיעביר אותי למנהל שלו הוא אמר לי "אני לא מעביר אותך לאף אחד". כשהרמתי את קולי הוא העביר אותי למצב של המתנה וכשנאות להחזיר אותי ממצב זה, חזר ונבח לטלפון "נרגעת?"
שוב גוללתי את הסיפור, הצעתי דרכים שבהן הוא יכול לפתור את העניין ע"י מציאת אותה ענת. הוא אמר שהוא לא יכול לעשות זאת, וגם אמר שאין לא אפשרות למצוא את מספר הטלפון.
בקשתי שיעביר אותי למנהלת של אותה עינאם שדיברתי איתה אתמול. הוא שוב אמר שלא מעביר אותי לאף אחד.
התחלתי לבכות. לא לצעוק, לא לצרוח, לבכות!!!! תגובתו של שחאלד (אותו מנהל בכיר בשירות הלקוחות) הייתה לנתק לי את הטלפון בפרצוף!!!!
פרסמתי הודעה על דף הפייסבוק שלהם. התשובה שקיבלתי הייתה לשלוח הודעה בפרטיח.
שלחתי ושוב גוללתי את כל הסיפור בפני אותו נציג.
תשובתו הייתה שזה בטיפול מנהל.
זה היה אתמול בערב. היום 24 שעות אח"כ עדיין אף אחד לא חזר אלי, למרות שאמרו לי שזה בטיפול מנהל ולמרות שהבהרתי שזה עניין דחוף, כיוון שאני לא רוצה להגיע למצב שפותחים לי תיק בהוצ"ל, בטח על לא עוול בכפי.
|
ובנוסף עוגמת נפש, וזמן רב |
סוג הנזק : |
שיעבירו את החיוב למי שבאמת חייב, אישור בכתב שאין לי שום התחייבויות כספיות או אחרות אליהם, וכמובן סגירת התהליכים המשפטיים נגדי. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|