|
|
|
|
|
|
עסק הפרחים שבבעלותי נמצא קרוב ל3 חודשים בלי טלפון! |
נושא התלונה: |
יום ראשון 06 ינואר 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
' |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שמי יפעת בעלת חנות פרחים אשר נמצאת בשד' מוריה 10 חיפה כרמל ברשותי תשתית של בזק אשר משלמת עלייה כל חודש וקו הטלפון שלי הוא של 013 אציין שחנות הפרחים שלי עובדת עם הזמנות בטלפון שזהו חלק חשוב מאוד בחנותי. לפני כ3 חודשים נקרע קו הטלפון של התשתית לאחר מאוד פניות חוזרות ונשנות שנמשכות עד עצם היום הזה לא הועילו בטובם להגיע מבזק ולסדר את תשתית הטלפון שבעסקי. נוסף לכל הנזק הכספי שנגרם לי העוגמת נפש אשר נגרמת לי יום ביומו רק הביזבוז הנפשי של לדבר עם פקידים ופקידות שלא מבינות על מה אני מדברת ולחזור על אותו סיפור שוב ושוב...אני תמהה איך גוף גדול כמו חברת בזק יכולה להשאיר במשך כל כך הרבה זמן עסק בלי קו הטלפון ...אשמח לשמוע תשובה ולדעת מתי ייסדרו לי את הטלפון בחנותי ואציין גם שפניתי לגורמים בטלוויזיה שיישמעו את קול צעקתי......
|
עלבון ועוגמת נפש |
סוג הנזק : |
להגיע לעסק מיידית ולתקן את התשתית של חברת בזק |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בזק שירות לקוחות
, תגובה:
|
danni |
שם ותפקיד: |
טופל |
תגובה: |
טופל |
פתרון: |
|
|
|