פרטי התלונה

תלונות שירותי רטפון

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות גרוע נושא התלונה:
‏יום שני ‏16 ‏דצמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
א.ת צפוני לוד כתובת:
תיאור הבעיה:
בסביבות החגים קניתי מקרר שארפ. הוצע לי הרחבת ביטוח ל-10 שנים (2770ש"ח) ע"י רטפון. התפתתי. אמרו שתמיד אפשר לבטל. למרות שאמרו שבמקרה הצורך אני זכאי למקרר חילופי בפוליסה זה לא כתוב. עלות ביקור 120 ש"ח וזה גם בשנה ה-1!! שבה אמור להיות לי כיסוי מלא. אם מבטלים עד 30 יום זכאים להחזר מלא. מתי הגיע אלי הפוליסה? כמובן לאחר 30 יום שאז מקבלים פחות 20%. כשביקשתי לבטל שלחתי את הקבלה ובקשת הביטול בדואר רשום עם אישור מסירה. המכתב הגיע. אבל אין תגובה. היום השגתי את מנהלת החשבונות. למרות ששבוע שעבר הנציגה בשירות לקוחות ידעה מי אני לפי מספר טלפון, היום לא הצליחו למצוא אותי לא לפי טלפון ולא לפי כתובת!! רק לאחר שנתתי מספר לקוח מצאו, ופתאום כל הפרטים כביכול שגויים (כתובת וטלפונים). מחר אני הולך לשאול: "אם הפרטים היו שגויים אז איך הגיעה אלי בדואר הפוליסה??" בביקור של הטכנאי היתה "מתנה" 3 בקבוקי ואקס לניקוי אם אני עושה את הביטוח. היום אמרו שמחזירים לי 2300 ש"ח. כלומר היות ו-2 תשלומים כבר ירדו ועכשיו אני מחויב על הבקבוקים יוצא שכל בקבוק עולה כ-135 ש"ח. בסה"כ הפסד של 470 ש"ח!!
עגמת נפש סוג הנזק :
לא לשקר שהפרטים שגויים, לשלוח בזמן את הפוליסה כדי שאפשר יהיה גם לבטל בזמן פתרון נדרש :

שירותי רטפון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה