|
|
|
|
|
|
אי ביצוע ביטול עסקת ביטוח |
נושא התלונה: |
יום שלישי 21 ינואר 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ב-21.1,2014 התקין לנו טכנאי שלכם כיריים חשמליות והסכמנו לביטוח
ל-4 שנים בסכום של 700 ש"ח. כעבור שעתיים התקשרנו אליכם והודענו
שאנחנו מתחרטים על הסכמתנו לביטוח הנ"ל,וביקשנו לדאוג מיידית
שכרטיס האשראי לא יחויב. הטלפנית הבטיחה לנו שבקשתנו עברה מידית
למחלקת הביטוח. התקשרנו אתמול (22/1) לודא ביצוע והובטח לנו שתחזרו
אלינו עם תשובה. היות ולא חזרתם עם תשובה התקשרנו היום שוב והובטח
לנו שענבל מזיכוי לקוחות תחזור אלינו. בברור בחברת האשראי התברר לנו שלמרות בקשתנו אתם כן חייבתם את כרטיס האשראי שלנו ב-22/1
יום לאחר בקשתנו שלא לחייב.
אנחנו דורשים זיכוי מיידי.
בתקוה לטיפול מהיר
דליה ואלישע **** מגבעת *** טל: 68***11 050
|
עלבון |
סוג הנזק : |
זיכוי מיידי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
שירותי רטפון שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|