פרטי התלונה

תלונות שירותי רטפון

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ביצוע ביטול עסקת ביטוח נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏21 ‏ינואר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ב-21.1,2014 התקין לנו טכנאי שלכם כיריים חשמליות והסכמנו לביטוח
ל-4 שנים בסכום של 700 ש"ח. כעבור שעתיים התקשרנו אליכם והודענו
שאנחנו מתחרטים על הסכמתנו לביטוח הנ"ל,וביקשנו לדאוג מיידית
שכרטיס האשראי לא יחויב. הטלפנית הבטיחה לנו שבקשתנו עברה מידית
למחלקת הביטוח. התקשרנו אתמול (22/1) לודא ביצוע והובטח לנו שתחזרו
אלינו עם תשובה. היות ולא חזרתם עם תשובה התקשרנו היום שוב והובטח
לנו שענבל מזיכוי לקוחות תחזור אלינו. בברור בחברת האשראי התברר לנו שלמרות בקשתנו אתם כן חייבתם את כרטיס האשראי שלנו ב-22/1
יום לאחר בקשתנו שלא לחייב.
אנחנו דורשים זיכוי מיידי.
בתקוה לטיפול מהיר
דליה ואלישע **** מגבעת *** טל: 68***11 050
עלבון סוג הנזק :
זיכוי מיידי פתרון נדרש :

שירותי רטפון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה