טלויזיה אשר נלקחה למעבדה בשל תקלה- טרם התקבלה התייחסות משירות רטפון |
נושא התלונה: |
יום שלישי 01 אפריל 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
לא ידועה |
כתובת: |
רכישה (שקם אלקטריק) |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אני עובדת עצות ואני מקווה שאתם הכתובת הנכונה, בתאריך 1.4 רכשתי טלוויזיה דרך שקם אלקטריק מסוג פיליפיס - אשר שירות שניתן עד 1.5 היה ע"י אלקטרה ומה1.5 עבר לשירותי רטפון .
לאחר התקנת הטלוויזיה שהיית 16.4 ויומיים של עבודה נמצאה תקלה -הטלוויזיה כבתה ולא נדלקה יותר. בפניתי לשירות של אלקטרה ולאחר המתנה של שבוע ימים עד להגעת טכנאי (27.4) אשר אישר כי הטלוויזיה לא תקינה וצריך לקחת אותה למעבדה... מניסיונות רביםם ומתישים לקבל מענה כלשהו ממשהו מהמעבדה בדבר כמה זמן יקח לתקן ומתי הטלווזיה תחזור אלי (שלדברי השירות רק הם יכולים לתת לי מענה) ולאחר הבטחות רבות שיחזרו אלי , טרם יצרו עימי קשר. מניסיונות לדבר עם שירות רטפון - עונה "נציגה" משירות הודעות אשר לוקחת מספרי טלפון - אין עם מי לדבר!! הבטחות רבות שיחזרו אלי,ויכוחים רבים עם נציגת שירות - תוך כדי המתנה על הקו של כחצי שעה!! לשווא.
- זה חלק קטן ממה שאני עוברת כרגע עם השירות של רטפון , ומרגישה ש"תרמתי" 2700שח' בעת רכישת הטלוויזיה ותמורה - אין.
להצעתכם היעילה אודה,
|
|
|
|
|