פרטי התלונה

תלונות שירותי רטפון

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירה ב״כפייה״ נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ב 23/6/14 הגיע אליי מתקין להתקנה קירית של טלויזיה led.טען בפניי שאם לא ארכוש דרכו מתאם הגנה,לא תהיה לי אחריות על הטלוויזיה.טענתי בפניו שמתאם הגנה יכול לעלות פחות מחצי ממה שהוא מבקש 199₪.טען בפניי ששלו מיוחד,ויש אחריות 3 שנים.הסכמתי לאחר התלבטות של כרבע שעה,כי בכל זאת לא קונים כל יום טלויזיה 50 אינץ..למחרת התקשרתי לחנות ממנה קניתי את הטלוויזיה,ופרסית בפניו את הסיפור.המוכר אמר לי שהוא מצטער שלא הזהיר אותי מפניו,וטען שמתאם הגנה עולה גם 30₪ ויש אחריות גם אם קניתי מחנות.מיד התקשרתי לקופון וסיפרתי לטלפנים את המעשה.היא אמרה לי שיחזרו אליי תוך 48 שעות.חיכיתי 24 שעות וביקשתי זיכוי,נאמר לי שעליי לשלוח להם את המתאם הגנה בדואר..שאלתי למה עליי לשלם על חבילה בדואר אם יש לכם טכנאים או מתקינים באשדוד כל יום?!..טענה שזה לא עובד כך.אם אני רוצה להחזיר עליי לשלוח בדואר או לנסוע ללוד! חוצפה !! גם שיקר לי וגם עליי לשלם משלוח?!?!לא לקנות שום דבר מהם!! בחנויות בהרבה יותר זול!!!
כספי סוג הנזק :
טכנאי יבוא לקחת פתרון נדרש :

שירותי רטפון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה