פרטי התלונה

תלונות שירותי רטפון

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה להחזר כספי עבור הטלוויזיה PHILIPS 47PFL6008 שהיתה בתיקון אצלכם שלוש פעמים ועדיין לא פועלת נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
הנני פונה בנושא הנ"ל פעם שלישית ועדיין לא קיבלתי תשובה.
לפני שלוש פניות האחרונות בנושא זה, פניתי שלוש פעמים בנושא תיקון טלוויזיה הנ"ל וכל פעם הטלוויזיה נשברה לאחר התיקון שוב ושוב. פעם אחרונה (בתאריך 29/12/2014) הטלוויזיה נשברה שעה אחרי הטכנאי התקין אותה בחזרה לאחר התיקון השלישי.
פניתי אליכם בתאריך 30/12/2014 וביקשתי החזר כספי עבור המוצר. הפקידה העבירה את בקשתי למנהל והבטיחה שיחזור אליי תוך שני ימי עסקים.
לאחר שלא קיבלי שום תשובה, פניתי שוב, בתאריך 6/01/2015 (לאחר 5 ימי עסקים!), ושוב קיבלתי הבטחה שהמנהל יחזור תוך שני ימי עסקים.
נכון להיום (11/01/2015) עברו שלושה ימי עסקים ועדיין אין תשובה בנושא.
כל הפניות היו לסניף חיפה.

הנני מבקשת החזר כספי עבור המוצר שלא יכולתם לתקן כהלכה.

בקשה זו היום מועברת לאתר TLUNA.CO.IL.
במידה ולא אקבל תשובה תוך שני ימי עסקים (עד 13/05/2015), אעביר בקשה לרשות להגנת זכויות הצרכן וגם אפנה לבית משפט לתביעות קטנות.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי עבור המוצר (לפי תנאים של תעודת אחריות) פתרון נדרש :

שירותי רטפון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה