|
|
|
|
|
|
אחריות מוצר |
נושא התלונה: |
יום ראשון 18 ינואר 2015 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 18.1.2015 הגיעה טכנאי אליי להרכבת מכונת כביסה .
בסיום ההתקנה הוא אמר לי שיש אחריות רק לשנה על המוצר ואמר לי שכדאי לי ושיש מבצע על המשך האחריות ל-6 שנים תמורת תשלום של 1500 ש"ח וגם אני מקבל סמרטפון , התקנת מסנן למים ומגן ברקים .
העניין הוא לא היה להאריך את האחריות כי כבר היה מהיבואן אלא לדחוף לי את המוצרים האלה .
הסכמתי להמשך הביטוח , בסוף מתברר לי שיבואן המכונה כשקונים אותה נותן 5 שנים אחריות באותו רגע ביקשתי מהחברה לא לחייב את הכרטיס , אבל הם שם ממש ממש לא התייחסו למה שביקשתי ושאמרתי להם שיש אחריות מהיבואן ל-5 שנים הם בדקו ואמרו לי שזה רק ל- 3 שנים .
בקיצור ולעניין החברה הזאת עבדה עליי וממשיכה לעבוד עליי בכל שיחה ושיחה .
בינתיים הכרטיס שלי חוייב בכסף לטובתם למרות שהם אמרו שהם לא מחייבים .
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
שירותי רטפון שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|