פרטי התלונה

תלונות שירותי רטפון

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול במכונת כביסה מקולקלת נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏21 ‏יוני ‏2016 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
סניף ראשי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב
בתאריך 20.6.16 התקשרתי לחברת רטפון על מנת לבקש שירות למכונת כביסה, מדגם אלקטרולוקס. הגיע אלי טכנאי מס' 1 שאמר שהמנוע התקלקל וכרטיס ראשי נשרף . הוא פירק את המנוע ולקח אותו לתיקון. לאחר כשבוע הגיע טכנאי 2 התקין את המנוע אך אמר שיש עוד חלק שנשרף ושיגיע למחרת. למחרת הגיעו שני טכנאים סידרו את החלק המקולקל אך מצאו שיש פיקוד אחר שלא עובד. היום הגיע טכנאי נוסף ופירק את הכרטיס הראשי מכיוון שאין בחברה כרטיס אחר לצורך התיקון ומר שיחזור בתוך כמה ימים. התקשרתי לחברה וביקשתי שיספקו לנו בינתיים מכונת כביסה חליפית כמתבקש מאמנת השירות של החברה אך נאמר לי שאין מכונה חליפית בחברה. ביקשתי לדבר עם מנהל החברה. שירות לקוחות רשמו את הבקשה ואמרו שיחזרו אליי. עד עכשיו לא חזרו אליי ואנחנו כבר שבועיים בלי מכונת כביסה. מתי הסיוט הזה יגמר?
עוגמת נפש סוג הנזק :
מכונת כביסה חלופית לזמן התיקון פתרון נדרש :

שירותי רטפון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה