פרטי התלונה

תלונות שירותי רטפון

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה חריפה על חב' "רטפון בע"מ" ספקית השירות של ראלקו בע"מ. נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏21 ‏פברואר ‏2016 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
המסגר 1 א.ת. צפוני לוד כתובת:
המסגר 1 א.ת. צפוני לוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ברצוני להלין על חב' "רטפון" ונציגיה.

בתאריך 02/2016 רכשתי מכונת כביסה של חב' זנוסי,
בהגיע הטכנאי אילץ אותי לרכוש מגן ברקים ומסנן אבנית בעלות למעלה מפי-3 מהעלות האמיתית שלה,
בתואנה כי לא אקבל אחריות ל-3 שנים,אם לא ארכוש את המוצרים ממנו.
לאחר מס' חודשים גליתי כי האחריות של המכונה הינה לשנה אחת בלבד ולא ל-3 שנים כפי שאמר הטכנאי,
ולא רק זה הוא אף הסתיר ממני את העובדה כי ניתן להרחיב אחריות ל-3 שנים בעלות סמלית של כ-50 ש"ח ע"פ הסכם יבואן (ראלקו בע"מ) עם נותן השירות (רטפון).
כמו כן,דיברתי במשך החודש הראשון עם למעלה מ-4 נציגות של החברה,כחלק מתקלה שהייתה במכונה,אולם אף אחד לא טרח לומר לי לגבי הרחבת האחריות.
כאשר התגלה לי הדבר,ביקשתי את הגדלת האחריות,שוחחתי עם נציגת שירות,
שלחו אלי טכנאי על מנת שיגדיל לי את האחריות,זה-ניסה להציע לי אחריות פרטית של החב' בעלות של 700 ש"ח ל-3 שנים,אני הסברתי לו כי לא על זה דובר עם הנציגה,הוא הלך ואמר כי יבקש מהנציגה לחזור אלי.
מיותר להגיד כי היא לא חזרה אלי,
ולאחר שאני יצרתי קשר עימם חזרה,הם סרבו בתוקף להגדלת האחריות,כיון שחלף לו חודש מעת הקניה ולכן אינם מחויבים. לאחר דין ודברים קשים-ניתקה לי הנציגה את הטלפון בפנים.


אודה לכם באם תוכלו לפנות לחברת רטפון ותקנו את המעוות.
תודה רבה מראש...
כספי סוג הנזק :
מתן הרחבת האחריות ל-2 נוספות ע"פ הסכם עם יבואן. פתרון נדרש :

שירותי רטפון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה