פרטי התלונה

תלונות שירותי רטפון

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע וזלזול מצד החברה והטכנאי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏10 ‏אוגוסט ‏2016 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
רח' המסגר 1 א.ת. צפוני לוד כתובת:
רח' המסגר 1 א.ת. צפוני לוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ברשותנו טלוויזית פיליפס LED 40pfs6609 ארבעים אינץ,שנמצאת עדיין באחריות.ב6.7.16 התקלקלה הטלוויזיה -התחילה להכבות ולהדלק לבד,להוריד ולהנמיך ווליום לבד ולא נכבתה.כמה ימים לאחר מכן הטלויזיה נלקחה על ידי טכנאי שאמר לנו שתוך מספר ימים הטלויזיה תתוקן ובמידה ותוך 4 ימים לא יצליחו לתקן נקבל טלויזיה חלופית.עברו יותר משבועיים שבמהלכן צלצלתי לברר מה קורה עם הטלויזיה ואף פקידה לא ידעה לענות לי,התשובות שקיבלתי היו "כשזה יתוקן תקבלי אותה/אין לי מושג/אין לי קשר למעבדה.מיותר לציין שטלוויזיה חלופית לא קיבלנו.בסופו של דבר הטלויזיה החוזרה אחרי כמעט חודש והוסבר לנו שזה בגלל שהמעבדה חיכתה לחלק ועכשיו הטלויזיה תוקנה.הטכנאי הלך והטלוויזיה הופעלה ולאחר פחות משעה גיליתי שהתקלה לא סודרה,הטלוויזיה עדיין נכבית ונדלקת מעצמה.הזמנו שוב טכנאי שהגיע ב10.8.16 טכנאי בשם זוהר שהיה מאוד לא מרוצה כשהגיע אלינו בטענה שהוא ציפה לטלוויזית 60 אינץ ולא 40(לא ברור לי מה הקשר לגודל הטלויזיה ולשירות שהוא צריך לתת) הטכנאי זוהר דיבר מאוד לא יפה וכשביקשתי ממנו את הפרטים של ההנהלה סירב לתת לי אותם ,וסירב לתת לי לצלם את הקבלה על התיקון או לתת לי חשבונית עם איזשהו מספר תקלה שאני אוכל אחר כך לצלצל ולשאול מה קורה עם זה.
בנוסף לזאת,בכל פעם הייתי צריכה לחכות לטכנאי קרוב ל5 שעות גם כשלקחו את הטלויזיה וגם כשהחזירו כשיש חוק שאומר שאסור להם לתת לי טווח זמן של יותר משעתיים,וכשציינתי זאת בפני הפקידה בטלפון ענתה לי "אולי את לא מכירה את החוקים בישראל אין חוק כזה" ממש אחלה שירות ואחלה תשובות לענות ללקוחות,כרגע אני הפסדתי גם 4 ימי עבודה שבהם הייתי צריכה לשבת ולחכות לטכנאי וגם לבזבז עצבים בהתנהלות המגוכחת מול השירות לקוחות של חברת רטפון וגם עדיין לא בטוח שהטלוויזיה תעבוד כמו שצריך כשתוחזר!!בנוסף,זה ברור שהמעבדה לא בדקה אפילו את הטלויזיה לאחר שהוחלף החלק ולא עשתה לו טסט שהרי תוך שעה היו מגלים שהתקלה לא סודרה ואז לא היו צריכים לטרטר את הלקוח!וכפי שזה נראה כרגע,רטפון מנסה למשוך את הטיפול בטלויזיה עד חודש נובמבר שבו נגמרת האחריות.
+נזק כספי+בזבוז זמן סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

שירותי רטפון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה