|
|
|
|
|
|
החזר כספי |
נושא התלונה: |
יום שישי 10 נובמבר 2017 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הזמנתי מדף למקפיא של מקרר שארפ לפני 3 חודשים.
אמרו שהמדף נמצא במלאי. אחרי שגבו 600 שייח אמרו לחכות עוד שבוע המדף יגיע.
לאחר שהתקשרתי אמרו שאין מדף במלאי צריך להזמין מחוייל וזה יקח 3 חודשים.
עברו 3 חודשים המדף לא הגיע , ביקשתי שיחזירו את הכסף יאמרו שמבטלים את ההזמנה אך הכסף עדיין לא הוחזר.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזרת כסף |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
שירותי רטפון שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|