פרטי התלונה

תלונות שירותי רטפון

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי, אי טיפול בבעיה ויחס מזלזל נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש יולי האחרון רכשתי מקרר של חב' TATUNG, האספקה בפועל בוצעה בתחילת חודש אוגוסט לביתי.
למחרת היום התקשרתי לחברה (שירותי רטפון בע"מ) ופרסתי בפניהם כי המקרר שסופק הגיע עם מדף (אחד ממדפי הזכוכית שבתא הקירור) שבור וללא תא (מעקה) בדלת המקפיא. נציגת החברה התנצלה על הטעות והתחייבה על אספקת החלפים לפני תקופת החגים (והכוונה לחגי תשרי תשס"ח). תחילה התרעמתי על תקופת ההמתנה הארוכה אולם התפשרתי על כך שהמקרר יתוקן לפני החגים. כמובן שהחגים הגיעו אולם ההתחייבות לא קוימה ובשיחת טלפון נוספת התחייבה נציגת החברה לספק את החלפים מייד לאחר החגים. למותר לציין כי עד עתה לא סופקו החלפים (4 חודשים!!). מידי מספר ימים אני עומד בקשר טלפוני עם נציגי החברה, שיחות הטלפון נענו בזלזול ובביטול, בהתחמקויות, תירוצים ואבטחות שווא שיחזרו אלי טלפונית – דבר שלא נעשה. בפועל עברו חודשים רבים ממועד אספקת המקרר ועד עתה לא סופקו לי החלפים.
אבקש להוסיף ולציין כי אף תעודת האחריות (10 שנות אחריות הובטחו במעמד הקנייה) לא סופקה.
כספי סוג הנזק :
אספקת החלפים ותעודת אחריות פתרון נדרש :

שירותי רטפון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה