פרטי התלונה

תלונות שירותי רטפון

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות תיקונים כושל נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הסיפור שלי מתחיל לפני כ4 חודשים.
הטלוויזיה שלי (LCD של שארפ) התחילה כבר לפני כמה חודשים אחרי פעילות ממושכת (של שעה ומעלה) להציג תאורה חזקה מדי בצידי הטלוויזיה (מה שגורם לעיוות צבעים בתמונה – למשל, כהים הופכים בהירים, גוונים ירוקים בצבעים מסויימים).
צלצלתי באיחור של חודש (אחרי תפוגת האחריות) לשירות של החנות (ביג בוקס) שהפנו אותי לרטפון.
נקבעה לי הגעה של טכנאי לכמה ימים אחרי – המדיניות של רטפון זה שעד 9:30 מצלצל טכנאי ומתאם פגישה לאותו יום.
רק ב11:30 צלצל הטכנאי ואמר "אני מגיע" – כמובן שאמרתי לו שישכח מזה כי אני כבר בעבודה ולמה הוא לא טרח לצלצל קודם לכן.
כשהוא הבין שאי אפשר להגיע, הוא ניסה לברר מה הבעיה בצורה טלפונית.
הסברתי לו את הבעיה שיש לי בטלוויזיה והוא בתגובה אמר את המשפטים הנ"ל (במהלך הדיון/שיחה) "יש לי טלויזיות של שארפ בבית, זה תמיד ככה" "חבל לך על הכסף של הביקור" (ביקור בלבד, בלי תיקון עולה 200 שקל) וכד'.
החלטתי שלא מתאים לי שיש לי בעיה בטלוויזיה שכל כך מציקה ורק מחמירה (לאט לאט אבל מחמירה) החלטתי להוציא עצבים על ביג בוקס (במידה כזאת או אחרת, הם דחפו לי את הטלוויזיה בתור "הכי טובה שיש כרגע בשוק") ושאולי ימצאו לי פתרון או פיצוי הולם לזה שהטלוויזיה הכי טובה בשוק מתחילה להיות הכי צבעונית בשוק אחרי 8 חודשים בלבד (כמו שאמרתי, הבעיה התחילה מזמן, פשוט התעלמתי ממנה כי היה קל).
ביג בוקס לא יכלו לעשות יותר מדי וגם לא לעזור לי אולי בביקור חינם של טכנאי (האחריות פגה לי חודש לפני כן) שירגיע אותי לפחות ב"אין מה לעשות עם התקלה הזאת", אבל כן היו נחמדים מספיק לתאם לי טכנאי בשנית (שוב, הפנו אותי לרטפון, אבל הנציגה של ביג בוקס דאגה לארגן לי את זה).
הטכנאי היה אמור להגיע באזור 11, לכן מיהרתי הביתה להדליק את הטלוויזיה כשעה לפני שהוא מגיע (בשביל שהתקלה תופיע והוא יראה אותה).
ואכן, הטכנאי הגיע (באיחור אבל זניח) ולא ראה את התקלה (או שהוא לא חד עין, או שהוא בחר להתעלם מזה – אבל אני לא רוצה להתעלם בטח ובטח לא בטלוויזיה שאמורה להציג HD ולהיות שיא הטכנולוגיה). אחרי ניסיונות כאלו ואחרים להציג תמונה כזאת ואחרת (הצגתי לו מסך לבן או שחור שמחובר מהמחשב בHD) ואכן הוא הודה בפה מלא שהוא רואה עיוות בצבעים (לבן הציג כהה למדי בצדדים, שחור הציג בהיר - שישו ושימחו בטלוויזיה שלי). – הבהרתי לו שאם הוא לוקח אותה, שידליקו אותה מהבוקר ויסתכלו עליה רק אחרי כמה שעות בשביל לראות את זה.
נפרדתי מ200 שקל ומהטלוויזיה שיצאה לספא של שבוע.
פה הסיפור מתחיל ממש לעצבן...
אמרו לי שהטלוויזיה תהיה מוכנה בחמישי... אז זהו... שלא דיברו.
בראשון אני(!) צלצלתי לשאול מה קורה איתה ואמרו לי (במילים אלו) "לא ראו תקלה" ואמרו לי שלמחרת יצלצלו בבוקר לתאם החזרה.
(בשלב הזה לא היה לי ברור, אם "לא ראו תקלה" במשך 4 ימים... למה אף אחד לא צלצל להגיד? לשאול למה הם לא רואים? איזה תופעה אני כן רואה והם מפספסים? משהו! לא חשוד לכם?! וחמור מזה, אם היא הייתה מוכנה בראשון בבוקר, למה אני זה שמצלצל לברר מה איתה?!)
בשני בבוקר צלצל הטכנאי שהיה אמור להחזיר לי את הטלוויזיה (זה היה אותו טכנאי שלקח אותה וראה את התקלה) בשביל לתאם מתי מחזירים אותה.
ואז נפל לי האסימון... שאלתי את הטכנאי "לא ראו תקלה" או "ראו... אבל זאת לא תקלה"? הוא לא ידע להגיד לי כי הוא לא זה שטיפל בה, אז הוא אמר שהוא יברר לי.
מסתבר שהם לא ראו תקלה בכלל – ייתכן וזה בעצם כי הם לא הפעילו על הטלוויזיה את אותו "עומס" שאני מפעיל עליה.
סיכמתי איתו שישאיר את הטלוויזיה אצלם, ואני אבוא להראות להם את הבעיה (לעשות להם את העבודה) שידליקו אותה כבר עכשיו!
הגעתי לשם בצהריים... איזה דולקת ואיזה נעליים. התעצבנתי על האחראי מעבדה שם שהיא לא דולקת למרות שביקשתי בפירוש שידליקו.
אז הדליקו והייתי חייב לחכות כמה דקות בשביל שזה יקרה.
בזמן שאני מחכה, ניסיתי לדבר עם כל מיני טכנאי ואפילו עם האחראי מעבדה על מה?למה?איך? וכד' בשביל לנסות להבין לבד אם זה תקין או לא.
כל הטכנאים אמרו שזה לא יכול להיות בגלל איך שLCD בנוי (אבל עובדה שהטכנאי שלקח אותה כן ראה את התקלה).
כל הטכנאים התווכחו איתי שהם עושים בדיקות בסביבת מעבדה (אז מעניין שיחסית לסביבת מעבדה, אין להם שום כלי שמציק תמונה חלקה על המסך – בשביל למשל לראות פיקסלים שרופים).
אחרי חצי שעה בערך שהטלוויזיה דלקה ולא ממש ראיתי בעיה (היה יותר מדי אור במעבדה) ביקשתי שיחברו אותה לHDMI (כמו שהיא מחוברת בבית) וינסו שוב.
הטכנאי שטיפל בה גם לא ראה את התקלה, למרות שאני בפירוש כן ראיתי - במיוחד אחרי שהם כיבו את האור (חלקית, וממש לא מספיק כי "אני לא יכול להשבית את כל המעבדה באמצע היום" – סוג של חוסר רצון לשתף פעולה בשביל שבאמת לא יתקלו בבעיה).
כשהבנתי שאין עם מי לדבר, החלטתי ללכת הביתה (בעצם, לחזור לעבודה שעזבתי באמצע היום בשביל לעשות את העבודה של אחר). סיכמתי עם האחראי מעבדה שבסוף היום, כשכבר "המעבדה לא עובדת וזה לא ישבית אף אחד ל5 דקות" יכבו את האור ויסתכלו על הטלוויזיה – כן רואים תקלה, תודה רבה. לא רואים תקלה, שיחזירו לי את הטלוויזיה ואני אבין שהם חסרי מקצועיות בעליל!.
ואכן, הטלוויזיה יום אחרי כבר הייתה אצלי עם אותה תקלה, פחות 200 שקל... והרבה עצבים שאף אחד לא שומר עלי בעצם (מתקלות מציקות).
בזבוז זמן, הרגשה שאין מי שמטפל בך. סוג הנזק :
לא רלוונטי שיעשו בדק בית כמה שהם גרועים. פתרון נדרש :

שירותי רטפון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה