פרטי התלונה

תלונות שירותי רטפון

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לא מקצועי, לא יעיל, וחוסר מענה (כבר מעל שנה) כולל אין ספור שיחות וטירטורים נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנתיים רכשתי מכשיר DVD מקליט של חברת LG (דגם DR 275) ולאחר כשנה החלה במכשיר תקלה קטנה (המכשיר היה מבצע באופן איטי "גימור" לאחר ההקלטה על גבי דיסק) לפני כן היה לוקח לו לבצע זאת בתוך כ 30 שניות.. והבעיה היא שזה לקח לו מעל רבע שעה!!! וזו היתה תקלה מטרידה (אבל נסבלת). בכל מקרה פניתי אל שירותי רטפון (טלפונית) והסברתי את הבעיה, ולאחר מכן נתבקשתי לפנות לחנות חשמל באיזור מגוריי בשם "רשת החשמל אשדוד", ואכן פניתי אליהם עם המכשיר באמתחתי, בחנות ביקשו ממני למלא טופס פרטים ולהסביר להם מה הבעיה במכשיר, הסברתי בדיוק את הבעיה, (ראוי לציין שביקשתי לבדוק את המכשיר כי הוא תקין לחלוטין והבעיה שיש היא בעיה קטנה ונסבלת אבל מציקה ועדיף שישלח לבדיקה במסגרת האחריות 3 שנים)..
לאחר כשבועיים התקשרתי לחנות, ושאלתי לגבי המוצר ששלחתי, ונאמר לי להגיע לקחת אותו, הגעתי לחנות, והזדעזעתי לחלוטין!! המכשיר היה מלוכלך ושרוט וללא ברגים בכלל!!! זה מייד הדליק לי נורה אדומה וביקשתי הסבר לעניין.. ולא קיבלתי הסבר לפשר העניין, ביקשתי לבדוק את המכשיר ואמרו לי שלא ניתן לבדוק.. (לפני זה היה אפשר, ופתאום עכשיו אי אפשר.. מוזר..) סרבתי בתוקף לקחת את המכשיר במצב הזה וניסיתי ליצור קשר עם שירותי רטפון, ללא הצלחה.. החלטתי שאני לא לוקח את המכשיר כשהוא במצב הזה.. וביקשתי מהחנות לשלוח להם שוב את המוצר ולדרוש מיידית פתרון למצב.. (לא ככה נשלח המכשיר! המכשיר היה במצב שמור ובלי שריטות ועם ברגים) והשארתי כמובן את הטופס אצלי (ששמור עד היום..). כעבור מספר ימים התקשרו אליי משירותי רטפון ואמרו לי בצורה מתנשאת שהם מתנצלים שלא היו ברגים וזה לא היה ידוע להם, ולגבי התקלה אני צריך לשלם להם כ 200 ש"ח כי צריכים להחליף כונן והכונן הוא באחריות של שנה ובנוסף גם העינית לא תקינה.. ביקשתי הסבר מדוע המכשיר הגיע מלוכלך ושרוט.. וענו לי שמבחינתם ככה הוא הגיע, באותו רגע ממש התעצבנתי וביקשתי לדבר עם אחראי או מנהל, והנציג אמר לי שמנהל יחזור אליי כשיתפנה.. המתנתי יום המתנתי יומיים.. שבוע בסופו של דבר.. אף אחד לא חזר! התקשרתי שוב ודרשתי לדבר מיידית עם אחראי או מנהל, והעבירו אותי לאיזו נציגה שבקושי מבניה בנושא ובנוסף גם חצופה מאוד! (בלשון המעטה) ואמרה לי בין היתר "אין פה כרגע מנהל, תנסה להתקשר מחר" "אני אחראית פה ורק אם תשלם 200 ש"ח תקבל שירות... ... ... "
החלטתי לסיים את השיחה איתה ולהמתין שבוע נוסף ואף יצרתי קשר עם החנות בשביל לקבל הסברים על הנידון, החנות התחמקה מכל אחריות ובעל הבית אמר לי "אני רק שולח להם את המכשיר" "אבל אני אדבר איתם ונראה מה נעשה" "דבר איתי עוד שבוע שבועיים..." המתנתי כמעט חודש!! ופתאום התקשרו אליי מרטפון, אחראי על המעבדה (כהגדרתו וכטענתו..) וניסה לשכנע אותי לשלם את הסכום של כ 200 ש"ח, והסברתי לו שהמכשיר תקין לחלוטין ויש בו רק בעיה קטנה ואני רק מבקש שיחזירו לי את המכשיר במצב שהוא נשלח אליהם.. והוא טען שהמכשיר לא תקין בכלל (ז"א הוא אפילו לא קורא דיסקים ולא מבצע כל פעולה..) זה קומם אותי מאוד ודרשתי מיידית לדבר עם מנהל שירותי רטפון (ופתאום הוא טען שהוא גם מנהל שירותי רטפון וגם אחראי מעבדה,) זה יותר קומם אותי ואמרתי לו שיפתור את הבעיה ויחזיר לי את המכשיר במצב שבו הוא נשלח אליו.. והוא המשיך לדרוש תשלום בכדי להחזיר את המכשיר למצבו הקודם.. פה הבנתי שאני מדבר לקיר והחלטתי וסיים את השיחה, ואף התרעתי שאני אפנה "לגורמים רלוונטים שיטפלו במחדל שלהם ובכל הטרטורים" וניתקתי את השיחה..
לאחר מספר ימים פניתי לארגון שמטפל בתלונות (אם תרצו את שמו אני אשמח לתת לכם), והגשתי תלונה דרכם (דרך אתר האינטרנט שלהם וגם דרך שיחות טלפוניות..) ראוי לציין שאותו ארגון החליף נציגות אין ספור פעמים ונאלצתי תמיד לחזור על כל השתלשלות העניינים.. כעבור כחודש התקשר אליי מנהל שירותי רטפון (סוף סוף) וכעס עליי בטענה ש "למה פנית לאותו ארגון"? "ולמה לא ביקשת לדבר איתי" והטיח בי האשמות "אתה לא הגון" וכו'..
הסברתי לו שביקשתי לדבר איתו, והאחראי מעבדה טען בפניי שהוא המנהל, ולא נותרה לי ברירה ונאלצתי לפנות לאותו ארגון.. אז מייד הוא עשה שיחת ועידה עם אותו "אחראי מעבדה" ואותו אחראי מעבדה הכחיש שהוא אמר שהוא מנהל שירותי רטפון.. באותו רגע אמרתי למנהל שאני דורש פיתרון לסוגיה ופתרון מיידי, אך המנהל ביקש זמן נוסף בכדי לברר עם אותו ארגון.. והסכמתי מחוסר ברירה..
לאחר כשבועיים חזר אליי אותו מנהל והתחיל ממש לצעוק עליי ולהטיח בי האשמות נוספות מכל הסוגים, ואמרתי לו שלא מתאים לי סגנון השיחה שלו, ושאני לא מעוניין להמשיך בשיחה. ונתקתי.. ומאז אני רק בקשר טלפוני עם אותו ארגון שככל הנראה הוא ארגון לא רציני (למרות גודלו) ופתאום יש לשירותי רטפון תו של אותו ארגון (מאז שיש את התו, אותו ארגון מחפף את העניין) כרגע המצב הוא שאני ללא המכשיר ונאלצתי לקנות מכשיר חדש והפסדתי פה כסף, זמן ועוגמת נפש גדולה, אם היתי יודע שזה מה שיקרה, לא היתי פונה כלל לשירותי רטפון..
לטיפולכם. בתודה.. (נא ליצור קשר טלפוני לאחר השעה 14:00 תודה מראש) טלפון של שירותי רטפון: 08-9777260
נזק כספי, טרטורים, עלבון, בזבוז זמן יקר.. סוג הנזק :
תיקון המכשיר, או החלפתו למכשיר מאותו דגם (כי יש לי דיסקים שהקלטתי דרכו ולא ניתן להשתמש בהם ללא "גימור" ההקלטה, וחייבים לבצע זאת אך ורק באותו הדגם,) בנוסף אני דורש פיצוי על בזבוז הזמן ועל כך שנאלצתי לרכוש מכשיר חדש אך ורק בגלל ההמתנה הארוכה והמייגעת.. פתרון נדרש :

שירותי רטפון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה