פרטי התלונה

תלונות שירותי רטפון

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טכנאים לא מקצועיים ומנהלי שירות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏02 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
לוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לכבוד:
מנכל רטפון – עלי מעוז
איגוד הצרכנים

הנדון : מכונת כביסה מסוג באומטיק – שרית בן דוד

לפני כחודש וחצי נקלחה מכונת כביסה מסוג באומטיק לתיקון במעבדת רטפון עקב בעיית לגרים.
המכונה חזרה מתיקון לאחר כשבוע, אך חזרה תקולה. בסיום כל הפעלת מכונת כביסה הייתי מקבלת הודעה שגיאה E34 ולפעמים הייתה ממשיכה לעבוד ללא הפסקה ולא סוחטת.
הזמנתי שוב טכנאי (טכנאי מס' 1) שבא, הפעיל את המכונה על מצב רגיל,סחיטה, אמר המכונה מוצאיה מים, לגבי התקלה E34 תשאלי את אלכס מחר, והלך.
למחרת, נשלח טכנאי מס' 2 להחליף משאבת מים..... הטכנאי היה עוד פחות מנוסה מטכנאי מס' 1. לא הכיר את המכונה, לא ידע איפה המשאבה..... פירק את המכונה ואמר לי שמחר יבוא טכנאי מס' 3!!!!! (כ"כ בטעות הוא שבר את המכסה של ניקוז המים)
הגיע טכנאי מס' 3, עלה על הבעיה, אמר שכשהחליפו לגרים כנראה קרעו או שהחוט של הגוף חימום ניתק..... חיבר את הגוף חימום, החליף את המשאבה, הפעיל את המכונה במצב רגיל והלך.
למחרת רציתי לכבס כביסה בטמפ' גבוהה ובתוכנית שונה מהרגיל , וראה זה "פלא" הפנל העליון במכונה לא הגיב!!!!!!!!!.
יש לציין שכבר אחרי שטכנאי מס' 2 לא הצליח לתקן ביקשתי שיקחו את המכונה למעבדה לבדיקה יסודית ויתקנו שם, נאמר לי שאין צורך.
בשלב זה כבר עורב אבי מנהל שרות הלקוחות, הבטיח לי למחרת מכונה חלופית ולבדוק אופיציה להחלפת המכונה שלי. למחרת הגיעה מכונה עם פתח עליון!!!! בשלב זה כבר איבדתי את סלבנותי!!! אין לי מקום בבית למכונה כזו, המוביל השאיר את המכונה, לקח את המכונה שלי והלך לאחר ויכוחים עם שרות הלקוחות. למחרת, התקשרתי לאבי... שהבטיח לחזור וכמובן לא חזר, והבטיחו לי מכונה עם פתח תחתון בין השעון 15:00-17:00..... התקשרתי בשעה 16:10 לערך לשאול מתי המוביל מגיע ואז נאמר לי בין 16:30-20:00..... זה השלב שהתחלתי לצעוק.....
אבי התחמק ממני בטל' והבנות בשרות הלקוחות "ייבשו" אותי על הקו, כן, צעקתי והתעצבנתי, אבל זה היה לאחר שכבר הפסדתי למעלה מ 6 שע' עבודה, 6 ימים שהייתי "תקועה" בבית להמתין לטכנאי/מוביל שיבוא לתת לי שרות...... והכל התחיל מבעיה פשוטה של לגרים!!!!!!!!!!!!!!
מבקשת בירור בנושא ותשובה מה עושים עם המכונה שלי ומתי היא תחזור אלי..... האם יש צורך להחליפה באחרת???? יש לי אחריות מלאה!!
אני מאוד מאוד מאוכזבת וכועסת.


כיום, עברו 4 ימים מאז המכונה אצלהם, והם מסרבים לעדכן אותי מה סטטוס התיקון ולא מעבירים אותי לאחראים...... המכונה שלי אצלהם!!!!!!
עוגמת נפש ונזק כספי סוג הנזק :

שירותי רטפון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה