|
|
|
|
|
|
תיקון רעש במקרר< |
נושא התלונה: |
יום רביעי 08 פברואר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
המקרר התחיל להרעיש. במקביל להזמנת הטכנאי ביקשתי לדבר בטלפון עם טכנאי,
שאולי יציע לי לנסות לעשות משהו לפני טיפול שיעלה לנו הרבה כסף.
לא קיבלנו אפשרות לשיחת טלפון עם טכנאי.
הגיע כעבור יום טכנאי שכל פעולתו הייתה הפשרת הקרח מהרדיאטור של המקרר
על ידי פתיחת המכסה של הרדיאטור וזילוף של מים חמים לצורך הפשרה.
המאורר הפנימי נגע בקרח והרעיש.
שאלתי: האם בטלפון קצר מכל טכנאי מומחה האם לא יכולתי פשוט להפשיר את כל המקרר למשך הלילה (או יותר) ואם זה היה עוזר (והיום אני יודע שזה היה עוזר)
היינו מבטלים את ביקור הטכנאי
תודה על תשובתכם (שתגיע במהרה)
|
עלבון |
סוג הנזק : |
אולי פיצוי כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
שירותי רטפון שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|