פרטי התלונה

תלונות נעלי עמנואל

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי ב-18/7/2015 סנדלים מהחנות ASH בקניון רמת אביב בשווי 1000 ש"ח. נעלתי אותן בבית בלבד ואז הסתבר לי שהיקף הרצואה המקיפה את הרגל אינו שווה (נובע מחור גדול בסנדל אחד שמיועד לאבזם).
צבע הסנדלים גם הוא לא היה זהה. החזרתי הסנדלים לחנות והם נשלחו לשירות לקוחות וחזרו לחנות כעבור מספר ימים עם התשובה שהם תקינים.
כששוחחתי עם שירות הלקוחות הנציגה צרחה עלי דיברה בלגלוג וזלזול ולא הסכימה להחליף את הסנדל כי נעלתי אותו (להזכיר, החזרתי לחנות לאחר 4 ימים וננעל רק בבית). כשאמרתי לה שגם הצבע לא זהה, היא ענתה צעקה, אמרה לי טוב, טוב בסדר ונתקה לי את הטלפון בפרצוף
כספי סוג הנזק :
החלפת הסנדל פתרון נדרש :

נעלי עמנואל שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת שירות הלקוחות שם ותפקיד:
הלקוחה רכשה סנדלים מסניף ASH שבקניון רמת אביב ויצאה מהחנות כשהנעליים לרגליה בתום הרכישה.
כעבור שבוע הגיעה הלקוחה אל החנות שלעיל' וטענה שרצועת סנדל ימין לא תואמת באורכה וברוחבה את רצועת סנדל שמאל
הסנדלים נשלחו לבדיקה ונמצא כי הסנדלים זהים הן במידתן והן באורך הרצועות
הלקוחה דרשה להחליף את סנדל ימין אשר ברשותה ואשר נעשה בו שימוש בסנדל אחר ממלאי הרשת ונענתה בסירוב
מבדיקת הסנדלים נמצא כי ביצוע חור נוסף בלולאה של סנדל ימין יפתור את הבעיה - אך הלקוחה סרבה גם להצעת הרשת לבצע חור שיפתור את העניין.
תגובה:
ביצוע חור נוסף ברצועת סנדל ימין פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה