פרטי התלונה

תלונות נעלי עמנואל

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס משפיל ומזלזל נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏28 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
רשת עמנואל יודעת לעשות את העבודה טוב טוב כאשר היא רוצה למכור את מוצריה.
אך כאשר לקוחה רוצה להחליף מוצר שנקנה...זה כבר סיפור אחר.
קניתי שמלה בחנות עמנואל במחיר של 700 שח. השמלה היית קטנה במידה שלה.
תקנון החברה אומר שניתן להחליף מוצרים שנקנו עד 30 יום ממועד הקניה.
בתןם לב ,מדדתי את השמלה בבתי לראשונה רק לאחר חודש ושבוע. מיד כשגילתי שהיא קטנה עלי,נכנסתי לחנות עמנואל בכפר סבא וביקשתי להחליפה. המוכרת בדקה את השמלה ראתה שאכן היא באמת חדשה ולא נלבשה וביקשה את החשבונית. .יש לציין שדגם השימלה עדין תלוי בחנות למכירה.ברגע שראתה המוכרת שעבר חודש ושבוע מיום הקניה,סרבה להחליף את השימלה וזאת "רק כי עברו 7 ימים מיותרים מידי" !! פניתי בעצמי לשרות הלקוחות ולתדהמתי גם שם נתקלתי באותו תירוץ עלוב. יש לציין שהנני לקוחה מאוד טובה של הרשת,הנני קונה שם בגדים ונעלים כל חודש באלפי שקלים.
רשת עמנואל- היחס שלכם פשוט מגעיל, אתם לא יודעים להפעיל שיקול דעת נכון.
אני וכל חברותיי נפסיק לקנות אצלכם בחנות ונפיץ את המידע לכל אוזן.
מעולם לא החלפתי מוצר אצלכם..וזאת לאחר שנים של קניות רבות וכסף רב ששולם בקניות אצלכם. חבל שאתם לא יודעים לקחת החלטות נכונות.
אחראית שרות הלקוחות אטומה ולא מוכנה לשמוע,לא מנסה אפילו להתאמץ לטובת הלקוח ,בשיחה איתה הבהירה שגם אין טעם לפנות למנכ"ל החברה,כי גם משם תתקבל תשובה שלילית. בקיצור יחס מזלזל בלקוח טוב ומתמיד.
לא תראו אותנו יותר בחנויות שלכם- ותאמינו לנו ההפסד כולו שלכם.
עלבון סוג הנזק :
החלפת המוצר/זיכוי כספי פתרון נדרש :

נעלי עמנואל שירות לקוחות

, תגובה:
רחלי לוי, מנהלת שירות שם ותפקיד:
הלקוחה רכשה את השמלה בתאריך 10/7/11 בסניף עמנואל שבאילת בעלות של 612.88 ש"ח ולא כמצויין בגוף התלונה. לטענתה, בתאריך 28/8/11 הגיעה הלקוחה אל סניף עמנואל בכפר סבא בבקשה להחליף את המוצר אך נענתה בשלילה בשל העובדה שעברו 18 ימים נוספים מתקופת ההחזרה,העומדת על 30 ימים ע"פ חוק שהייתה עד ל-10/8/11.
יצויין כי אישורים חריגים לזיכויים/ החלפות/ החזרות וביטולי עסקאות שלא במועדן החוקי מאושרות ע"י מחלקת שירות הלקוחות של החברה בלבד.
אל שירות הלקוחות של חברת עמנואל פנתה הלקוחה רק בתאריך ה- 13/9/11 והביאה לידיעתי את המקרה הנ"ל בפעם הראשונה,17 ימים מביקור הלקוחה בסניף עמנואל כפר סבא, במהלך השיחה מסרה הלקוחה כי הרכישה נעשתה ב-20/7/11 אך מבדיקה שנערכה נמצא כי הרכישה נעשתה בתאריך 10/7/11 בשעה 14:18.
יצויין כי במעמד הקנייה היה על הלקוחה למדוד את השמלה ולהחליט איזו מידה טובה עבורה. לקיחת מידה אשר לא תואמת את מידותיה של הלקוחה היתה באחריותה המלאה.לרשות הלקוחה עמדו האופציות לביטול העסקה תוך 48 שעות ממועד הרכישה וכן 30 ימים להחליף את המוצר או לקבל שובר זיכוי ולממשו בכל סניפי רשת עמנואל לכשתרצה.
חברת עמנואל משרתת את לקוחותיה באדיבות ונאמנות לאורך השנים ומשתדלת לפעול לשביעות רצון לקוחותיה.המקרה הנ"ל רצוף אי דיוקים וטענות סרק שהיו ראויים להיבדק בטרם עלו על הכתב.
במידה ואכן היתה הטענה נכונה והיה מדובר באיחור של שבוע לחברת עמנואל לא הייתה בעיה לאשר החלפת המוצר.
תגובה:
אין אישור להחלפה/זיכוי כספי פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה