פרטי התלונה

תלונות נעלי עמנואל

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן החזר כספי עבור נעליים לא תקינות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
קניון גבעתיים כתובת:
קניון גבעתיים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב ברצוני לשתף אתכן ואם יורשה גם לבקש עזרה,הסיפור שלי התחיל מזה שנה וליתר דיוק ב09-11-10 נכנסתי לנעלי עמנואל בקניון גבעתיים ורכשתי זוג נעליים ב-2050שח' כעבור מספר שבועות שנעלתי את הנעליים ראיתי שהעקב זז ממקומו ואף נפרד מהחיבור לנעל פניתי לחנות והם שלחו את הנעל לטיפול ונאמר לי שייחזרו אלי,לא חזרו וכשאני פניתי אמרו לי שלא ניתן לתיקון ושאני זכאית לקבל זיכוי במלא הסכום או לבחור נעל אחרת אני מאוד אהבתי את הנעל אז ביקשתי אם ניתן להזמין אותה בשנית ואמרו לי שעם קצת מאמצים ינסו לעשות משו ואכן הגיעה הזוג החדש ואני שמחה לי הלכתי הביתה, וכשנעלתי אותם בפעם הראשונה כבר הרגשתי משו לא בסדר עם העקב וכשפניתי אליהם אמרו לי שישלחו את הנעל לבדיקה ושוב לחכות ושוב התרוצצויות, הגעתי אליהם אחרי זמן מה ואמרו לי שהנעל נבדקה ע״י שלושה מומחים והכל בסדר, והסיפור חזר אל עצמו העקב זז וכו׳ ונאלצתי להחזיר את הנעל וכשביקשתי את כספי חזרה הם השיבו בשלילה והם מוכנים לתת לי זיכוי או נעל אחרת. למען האמת ניסיתי למצוא וחיכיתי אפילו לקולקצית החורף בתקווה שאמצא נעל נחמדה אבל לצערי לא מצאתי כלום. מרגיש לי שעבדו עלי כעת הכסף שלי בחברה ואין לי נעליים. מודה לכם מקרב לב.

נעלי עמנואל שירות לקוחות

, תגובה:
רחלי מנהלת שירות לקוחו שם ותפקיד:
הגברת מרי טל רכשה בתאריך 9/12/10 נעליים מדגם W10TB08 בעלות של 2040 ש"ח בסניף עמנואל שבקניון גבעתיים. לאחר חודשיים לערך נשלחו הנעליים אל מחלקת שירות לקוחות בתלונה שכתוצאה משימוש התעקמו עקבי הנעליים, הנעליים נשלחו אל סנדלר מומחה של הרשת אשר בדק את זוג הנעליים ומצא כי בנעליים אין כל פגם מובנה וכתוצאה משימוש נזוקו בעקב. על אף שנמצא כי הנעליים נזוקו כתוצאה משימוש של הלקוחה הוחלט בשל רצון טוב לזכות את הלקוחה בסכום המלא של הנעל על אף שלא חלה על חברת עמנואל החובה הנ"ל. ללקוחה נמסרה תשובת שירות לקוחות בדבר זיכויה אך זאת בחרה לקבל נעליים זהות במקום הזיכוי שניתן לה.
הנעליים החדשות נמסרו לגברת טל. כעבור חודש התקבלו הנעליים החדשות שוב במחלקת שירות לקוחות בטענה זהה לטענה הראשונה, הנעליים הועברו אל סנדלר מומחה של הרשת ונמצא כי הנעליים תקינות לחלוטין. לפנים משורת הדין ובמטרה להביא לשביעות רצון הלקוחה הוחלט כבר בחודש מרץ 2011לזכותה והוסבר לה על ידי מנהלת סניף גבעתיים וכן על ידי שעומד לרשותה שובר זיכוי לזמן בלתי מוגבל ע"ס 2040 ש"ח למימוש בכל סניפי רשת עמנואל. הלקוחה סרבה. יצויין כי מעולם הגברת טל לא ביקשה החזר כספי, התביעה להחזר כספי עלתה לראשונה בכתב התלונה הנ"ל וע"פ חוק אין חברת עמנואל מחוייבת לבטל את העסקה ולהחזיר ללקוחה את כספה היות ונעשה שימוש בנעליים והבקשה לביטול העסקה(החזר כספי) עלה שנה(!!!) מיום הרכישה.
תגובה:
תשובתנו נשארת בעינה. שובר זיכוי מלא. 2040 ש"ח למימוש בכל סניפי רשת עמנואל לזמן בלתי מוגבל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה