פרטי התלונה

תלונות נעלי עמנואל

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נעליים לרחיפה באוויר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי נעליים לפני כחודשיים בסניף גבעתיים . העלות - 840 שח .
נעלתי אותם לסירוגין במשך שבועיים . כל הסולייה התפוררה ויצא מהנעל סיבים שמראים שהאיכות גרועה . כל חיי רכשתי נעליים בחנויות טובות ומסוג עור .
העברתי את הנעליים לסניף רמת אביב שקיבלתי שרות מזלזל וצפוני . כאילו שאנשים שבאים לרכוש מחייכים שבאים להתלונן יש זלזול וגועל . פשוט בושה .
הבחורה בחנות שאמרה בזלזול את המשפט הבא :" מה את לא יודעת שככה זה נעלי עור?" סליחה באיזה סרט את חיה או יותר נכון החברה הזו .
נעלים עור בכל מקום שרכשתי לא היה ולא נברא מקרה כזה .
בנוזף היא הוסיפה שנעלתי אותם . נכון . ברור שנעלתי . לא ידעתי שנעלים נועדו לרחיפה .
סיפרתי לסובבים אותי את הסיפור . פשוט כולם הזדזעו ( גם 2 חברות שהיו נוכחות )
לאחר סחבת של שבועים וחצי שלוש ומיליון טלפונים . החליטו לתקן את הסולייה שבכלל לא ביקשתי לתקן. ביקשתי חד משמעי לקבל החזר כספי /זיכוי.
החברה חששה שאני יעשה רעש גדול ותיקנו בשקט בשקט.
אך אני לא אשב בשקט . כבר השבוע יצא מכתב לחו"ל . ואשתף את כל מי שירצה לשמוע .

הדבר הכי מזעזע בחברה זו גברת רחלי שמתנהגת בזלזול .
מנהלת שרות לקוחות - זה פשוט ביזיון .
התנהגות כל כך אופיינית לכל ההתנהלות של החברה עד כה.

הכעס הגדול הוא שתיקנו נעל שאני לא מעוניינת לקבל בחזרה ללא ידעתי וללא רצוני .
באיזו זכות ? התשובה ברורה לי . פשוט ידעו שיש פה נזק ברור . ושהנעל שאמורים לנעול אותה היא לריחוף בלבד
כסף, עצבים וזמן סוג הנזק :
שחברה שתמיימרת להיות יוקרתית תיקח אחריות פתרון נדרש :

נעלי עמנואל שירות לקוחות

, תגובה:
רחלי לוי מנהלת שירות ל שם ותפקיד:
בתאריך 11.2.12 הועברו מגפיים מדגם H01 לבדיקה במחלקת שירות הלקוחות של עמנואל.בבדיקה נמצא כי בנעליים אין כל פגם מובנה. המגפיים נשלחו אל סנדלר החברה אשר מסר כי סוליות המגפיים נשחקו כתוצאה משימוש. לפנים משורת הדין ועל אף שמדובר בשחיקה כתוצאה משימוש, הסוליות סודרו והמגפיים הוחזרו לרשות הלקוחה.
בתאריך 1/3/12 הוסבר ללקוחה בשיחה הטלפונית שנערכה בינה לבין שירות הלקוחות כי כשנעליים נשחקות כתוצאה משימוש (מצב שכזה ייתכן לאחר שימוש לאורך חודשיים!!!) והן ברות תיקון חברת עמנואל מתקנת על אף שאיננה מחוייבת. הלקוחה רטנה על ביצוע התיקון ודרשה את ביטול העסקה. הוסבר לה שבשל העובדה שנעשה שימוש במגפיים של למעלה מחודשיים לא ניתן לבטל את העסקה.
תגובה:
היות ולא נמצא כל פגם מובנה במגפיים לא ניתן לזכות את הלקוחה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה