|
|
|
|
|
|
נעליים באיכות ירודה ושירות לקוחות מתחת לכל ביקורת |
נושא התלונה: |
שבת 18 אוגוסט 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
אילת |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
רכשתי נעליים מעמנואל בסכום של 770 ש"ח בסניף אילת.
כעבור שבועיים הנעליים החלו להיפרם וכתמים גדולים ולא ניתנים להסרה הופיעו על כל הנעליים מקדימה ומהצדדים.
נעל אחרי חודש נראת כמו נעל של 5 שנים,במעמד הקניה המוכרת הבטיחה שיש אחריות על הנעליים ואני קונה בחברה גדולה ומוכרת כאשר פניתי לשירות לקוחות עוד לפני שראו את הנעל אמרו לי את אשמה!!
ואני שואלת,נעל בסביבות 1000 שקל צריכה להראות ככה???
לאחר ששירות לקוחות קיבלו את הנעל הם ישר החזירו לחנות וכתבו"סנדלר מוסמך בדק הנזק נוצר ע"י הלקוחה".
פשוט בושה ,תתקנו לי את הנעל אפילו תגבו כסף אבל לא לזלזל בלקוחות.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
נעלי עמנואל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|