פרטי התלונה

תלונות גיל ספורט

תלונות מוצרי ספורט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אספקת מוצר פגום / אי מתן שירות נושא התלונה:
‏יום שישי ‏08 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
דרך בר-יהודה 11 חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
קניתי מכשיר DELTA תמורת 2959 ש"ח דרך אתר ה INTERNET .

2679 עבור המכשיר + 70 ש"ח הובלה.

בשיחה טלפונית הסכמתי להוסיף עוד 120 ש"ח עבור הרכבה + 90 ש"ח עבור שדרוג למכשיר 7.5 כ"ס הכוללת אחירות לשנתיים.סה"כ 2959

המכשיר הגיע מקולקל -- הוא נכנס למצבים שהוא "נתקע" ללא יכולת עצירה -- מסוכן!

ביקשתי מיד החלפה -- הופניתי לשירות של אביר ספורט לתיקון במקום. הוחלף מחשב -- זה לא עזר.

קריאת שירות שנייה -- סירבו להגיע עקב היותי מעבר לקו הירוק (לממרות שלאספקה ראשונית ושירות ראשוני הגיעו). מגבלה זו לא נאמר לי באף שלב של המכירה

לא רלוונטי להעביר מכשיר כבד כזו אליהם. ביקשתי להחזיר מכשיר ולקבל כסף חזרה -- אך הם סירבו. הם מפנים אותי ליבואן שמפנה אותי חזרה לגיל ספורט.

בנוסף, למרות שהוספתי כסף על הרכבה ביליתי ערב שלם עבור הרכבה (טענתם -- לא התכוונו להרכבה עד הסוף!) .

בנוסף, 90 ש"ח הוספתי עבור שדרוג ל 7.5 כוח סוס עם שנתיים אחריות אך שום נייר המוכיח את הדרוג או התעודת אחריות הגיע אלי -- זה כל הזמן היה "בדרך". היבואן טוען שדגם זה לא קיים --אני חש שעבדו עלי.

בנוסף, ביקשתי 24 תשלומים כאשר הם הורידו לי בתשלום אחד. פשרה טלפונית של להעביר לעשרה תשלומים לא כובד ע"י גיל ספורט

בחיים לא הייתי כ"כ לא מרוצה מעסקה שעשיתי
כספי סוג הנזק :
החזרת המוצר לחברה וקבלת כסף חזרה פתרון נדרש :

גיל ספורט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה