פרטי התלונה

תלונות גיל ספורט

תלונות מוצרי ספורט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טירטור הלקוח בין גיל ספורט לאביר ספורט. נושא התלונה:
דאנו דודו שם/כינוי:
‏יום שני ‏25 ‏פברואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
המוצר נקנה לפני יותר מחודש וחצי והתקלקל בערך אחרי שבוע .התקשרתי למקום ממנו קניתי את המוצר אשר הפנה אותי לאביר ספורט, מספק האחריות .
לאחר טלפונים רבים והודעות חזרו אליי ונקבע תאריך תיקון כעבור שבוע.
משלא חזרו אליי שוב התקשרתי כמה וכמה פעמים עד שהועילו בטובם לחזור אליי נאמר לי ששבוע הבא הם יבואו ושוב היתקשרו לידחות .
דיברתי עם שרות הלקוחות של אביר ספורט ונאמר לי שזאת הפעם הראשונה שאני מדבר איתם .לאחר בירור קצר של הנציגה{טובה}נאמר לי שהיתה להם טעות ופתחו לי 2 פניות בשם אחר .
כל הזמן הזה אני עם המכשיר בבית לא תקין
בטלפון נוסף עם טובה נאמר לי שיגיעו ביום שני בין 12 לארבע ויודיעו חצי שעה מראש.מכשלא הגיעו עד לשלוש וחמישים. דיברתי שוב עם טובה נאמר לי שהוא בדרך .באיזור צומת המוביל שזה יותר משלושים וחמש דקות ממני.ואין באפשרותי לחכות יותר עקב עבודתי.
חברת אביר ספורט וגיל ספורט מטרטרים אותי כבר חודש שיש לי אנדרטה של מכשיר יורק בבית .מכשיר ששולם בעבורו יותר מחמשת אלפים ש"ח.
כספי סוג הנזק :
לקיחת המכשיר והחזרת הכסף ! ! פתרון נדרש :

גיל ספורט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה