פרטי התלונה

תלונות גיל ספורט

תלונות מוצרי ספורט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול עיסקה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏25 ‏יוני ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אחותי ענת גבע, רכשתה מכשיר כושר הליכון של חברת YORK דגם: REFLEX דרך חברת "גיל ספורט" לאחר שראתה אותו באתר האינטרנט של החברה. מכיוון שלא רצתה להשאיר פרטי כרטיס אשראי באינטרנט התקשרה לחברה ועובד חברת "גיל ספורט" בשם: "איציק" שהינו נציג המכירות הראשי של החברה ביצע את המכירה. ההליכון נשלח לביתה כשאני הייתי שם כשהמרכיב עצמו שהוא עובד חברה! ולא שליח חיצוני. אמר במופרש כשנישאל שניתן להחזיר את המוצר עצמו עד 14 יום במידה ונשמרת האריזה המקורית. כשהתקשרה אחותי לבטל את העיסקה איציק טען שהזמינה "הדגמה" לביתי ואחרי שראתה את המכשיר הסכימה לרכוש אותו ולכן לדבריו זאת אינה עיסקה טלפונית או עיסקת אינטרנט. זהו טריק שהחברה קוראת לו הדגמה ללא התחייבות בבית הלקוח גם אם הלקוח לא ביקש אותה אשר מאפשרת לאיציק ולחברת "גיל ספורט" לטעון שלא ניתן לבטל את העיסקה."גיל ספורט" ואיציק מנסים להתנער מהזכות שלה כצרכנית להחזיר מוצר ובניסיון לרמות אותי וצרכנים נוספים עם הדגמה בבית הלקוח.
לאחר שיחה שלי עם מר איציק,הסברתי לו כי לא היינו מקבלים את המוצר ללא
האפשרות של החזרתו לפי חוק תוך 14 יום כפי שנאמר לנו ע"י העובד שלו.הוא
אמר כי יבדוק את זה מול השליח,ושבכל מיקרה לא נוכל לבטל את העיסקה.
תודה מראש


כספי סוג הנזק :
החזרת המוצר פתרון נדרש :

גיל ספורט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה