פרטי התלונה

תלונות גיל ספורט

תלונות מוצרי ספורט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת מסלול הליכה לא תקין נושא התלונה:
‏יום שני ‏20 ‏אוקטובר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
פנייתי הינה בנוגע ל"גיל ספורט" המפרסמת את עצמה באינטרנט כרשת העוסקת ביבוא ושיווק מוצרי ספורט החל 1977 ומפרסמת בגדול מספר טלפון עבור כל פנייה, האתר נראה ידידותי ואף משדר אמינות, אך בפועל הדבר אינו נכון, בסוף ספטמבר השנה התקשרתי לגיל ספורט בכדי להזמין מסלול הליכה, הוצע לי מכשיר חדש או מכשיר מתצוגה עם אופציה להשכרה - כאשר תקופת ההשכרה הינה מינימום ל- 4 חודשים בהם אני מחוייבת להחזיק במכשיר ולשלם עליו במידה וארצה אותו אמשיך לשלם את התשלומים להשלמת העסקה ואז המכשיר שלי, כמובן שהחלטתי לבחור במכשיר החדש מה שהתברר כטעות, החלטה נבעה מהעניין כי אינני מעוניינת במכשיר משומש שבוודאי יהיה תקול ואז אאלץ לבזבז את זמני בניסיונות לתקן את המכשיר. ההחלטה נבעה ממניעים של נוחות, ולכן בחרתי באופצייה היקרה, בשבועיים הראשונים בהחלט רצתי יום יום על המכשיר, עד שיום אחד צג המכשיר הפסיק לעבוד, ולא יכלתי להפעיל את המסלול. באותו שלב עדיין לא איבדתי את הסבלנות בתחילת אוקטובר (בתקופת החגים) התקשרתי לגיל ספורט שהפנו אותי לאביר ספורט אשר מעניקים את השירות הטכני למוצר. ומאז חיכיתי בערך חודש וחצי לקביעת טכנאי- בפעם הראשונה חיכיתי לטכנאי מ- 8-12 הזמן המשוער בו היה אמור להגיע כאשר אני מבזבזת חצי יום עבודה ברגע שיצאתי מהבית וחזרתי לעבודה הטכנאי התקשר וכאמור כבר לא יכלתי לחזור, אחרי שלושה שבועות הגיע עוד טכנאי כאשר הבהרתי לשירות הלקוחות כי צג המכשיר אינו עובד, הגיע הטכנאי עם מברג והסביר לי שאין לו מה לעשות וכי עליו להחליף צג והתקשר לשירות שלו, להבין מדוע שלחו אותו ללא צג, בשלב זה כבר איבדתי את הסבלנות כי מצאתי את עצמי כל היום בטלפונים למוקד הודעות שבכלל לא מעוניין לעזור לי ,התעסקות שארכה יותר מזמן השימוש התקין במכשיר, ניסיתי לבקש מישהו מגיל ספורט שיחזור אליי אך ללא הועיל אף אחד לא הועיל בטובו להתקשר, בשלב זה כבר רציתי לבטל את העסקה והחזיר את המכשיר התקול, ולהפסיק את התשלומים הממשיכים לרדת בכרטיס האשראי 275 ש"ח בכל חודש. דבר שמעוגן בחוק- מאחר ואחרי שבועיים מיום רכישת המכשיר ביקשתי להחזיר אותו ואף אחד לא הועיל בטובו לדבר איתי, לאחר שבועיים שהשתכנעתי בסופו של דבר לתקן את המכשיר כי לא הותירו לי ברירה אחרת, כי אף אחד מגיל ספורט לא הסכים לדבר איתי - החנות לה אני משלמת כל חודש הרבה כסף על מכשיר שאינו עובד. הבנתי שהמנהל הוא איציק והוא אינו מוכן לחזור אליי. מאחר ופנייתי לא נראית לו חשובה, כפי שכתבתי ,אחרי שבועיים הגיע שוב הטכנאי הפעם הגיע עם צג והתחלתי לגלות מעט אופטימיות אך בסופו של דבר הטכנאי אומר לי כי הצג אינו תקין ובנוכחותי התקשר לשירות של אביר ספורט והתלונן על החלקים הלא תקינים שהעבירו לו .הטכנאי הרגיש לו נעים ונסע לדרכו ואני מצידי הרגשתי מרומה וחסרת אונים , ולא רציתי להמשיך להתעסק בזה, מאז כבר שבועיים אני כל יום מנסה להתקשר לגיל ספורט ואף אחד לא מוכן לדבר איתי, היום לפני כשעה חזרו אליי מגיל ספורט ושאלו מה הבעייה התחלתי לספר את הבעייה בפעם העשרים ואז אותו בחור שהתקשר קטע אותי ואמר לי אני רק האפסנאי, ביקשתי שיתן לי לדבר עם מישהו שאחראי אמר שאינו יכול וטרק לי בפרצוף את הטלפון בזמן שמלמל כי זה לא העניין שלו, מה שאני מצליחה להבין זה שגיל ספורט "מושכים זמן" בכדי להגיע לתקופת הארבעה חודשים ואז להגיע ולקחת את המכשיר (תקופת ההשכרה הינה מינימום 4 חודשים) דבר שאינו מקובל עליי מדוע אני צריכה להמשיך ולשלם על מכשיר שאינו תקין. אני לא מעוניינת יותר במכשיר דבר שלא קשה להבין מדוע, אני מתוסכלת ובעיקר המומה מהזלזול המתמשך בי כלקוחה .פשוט לועגים לי בכל פעם שאני מתקשרת ואף אחד לא מוכן לדבר איתי, אני לקוחה שלא מרוצה שלא מקבלת שירות וכל זה במסגרת האחריות שלי פשוט כל חודש שעובר "גונבים" ממני עוד כסף על מכשיר לא תקין שכבר שבועיים אחרי שנרכש הבנתי עם מי "הסתבכתי" וביקשתי לבטל את העסקה ע"פ חוק אחרי שהבנתי כי את המכשיר לא יתקנו- אך זה לא מעניין אף אחד בחנות שמה אכפת להם אם המכשיר עובד או לא, את הכסף הם מקבלים כל חודש בזמן.
אינני מבינה מדוע איציק מנהל החנות ממשיך לשבת במגדל השן שלו ופשוט לצחוק עליי .
, אני כרגע חסרת אונים ולפני פנייה לעורך דין, אותה חנות הצליחה פשוט לעייף אותי ולגרום להרגיש טיפשה ומרומה ובעיקר פראיירית.פשוט אין עם מי לדבר אני כל יום מתקשרת ומתחננת שיחזרו אליי.
אני אשמח גם כן אם אנשים אחרים יוכלו לדעת מיהם גיל ספורט ואת עוגמת הנפש שהם גורמים ללקוחות אחרי רכישה זה פשוט עוקץ אין מילה אחרת למה שקורה.
כמו כן גיל ספורט בזמן שהביאו את המכשיר הגיעו עם עותק חשבונית לחתימה אותה לקחו לחנות ואמרו שאת ההעתק שישמש לי כקבלה ישלחו לי בדואר מאחר ומי שהתקין לי את המכשיר הגיע עם עותק אחד ולא מצא את העתק ללקוח בזמן העסקה, היה עותק אחד ואני מבינה כי נהגתי פה בטיפשות שלא התעקשתי על חשבונית אך הויזה אינה משקרת, כמובן שמאז אני בכל שיחה מבקשת העתק חשבונית ומיותר לציין שגם מזה מתעלמים.
מעולם לא ניתקלתי בשירות כל כך לוקה וכל כך פוגע, אני פשוט מוכנה לעשות הכל כדי שזה יסתיים שיקחו את המכשיר שיחזירו את הכסף כמובן שמיותר לציין שאני הוגנת – המכשיר עבד שבועיים ואני אשלם עליהם אבל על שארית הזמן אין לכך הצדקה.
אשמח לעזרתכם

תודה רבה
אסתי הרשקו
כספי סוג הנזק :
ביטול העסקה, החזר הכסף על התקופה בה "מושכים" אותי ולא חוזרים אליי וכמובן שיקחו את המכשיר התקול שלהם פתרון נדרש :

גיל ספורט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה