פרטי התלונה

תלונות גיל ספורט

תלונות מוצרי ספורט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת החזר שעון POLAR נושא התלונה:
‏יום שני ‏15 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה15.12 רכשתי בעסקת אשראי טלפונית שעון POLAR מדגם CS300. ב20 לחודש, תרם קיבלתי בדואר את השעון מגיל ספורט קיבלתי במתנה מחברתי שעון זהה. התקשרתי ושלחתי פקס לגיל ספורט עם הבקשה לבטל את העסקה בתרם קיבלתי את השעון בדואר, ונענתי בשלילה "אין החזרות שעונים לפי התקנון".
ב23 לחודש קיבלתי את השעון בדואר, לא פתחתי את המעטפה של גיל ספורט וכמובן שלא נגעתי כלל בשעון..החבילה שלהם ארוזה כמו שהם שלחו לי אותה.
בתקנון באתר האינטרנט של החברה לא רשום שום דבר על אי קבלת שעונים בחזרה. הנה ציטוט מהתקנון באתר האינטרנט:
" זכור: חוק הגנת הצרכן קובע כי במידה ובחרת לבטל את העסקה שלא עקב פגם בנכס נושא החוזה או העסקה, או עקב אי התאמה בין הנכס או בין השירות, לבין הפרטים שנמסרו לך, רשאית גיל ספורט לגבות ממך דמי ביטול בשיעור של עד 5% ממחיר המוצר אותו רכשת או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מביניהם ודמי ההובלה +הרכבה + פירוק +ההחזרה"

כאמור השעון חדש לחלוטין, ועבר רק שבוע מיום הרכישה. השעון התקבל ב23 לחודש והפקסים לצורך בקשה נשלחו יומיים לפני (הכל מתועד).

נציגת השירות שדיברתי איתה הייתה אטומה ללא שום רצון לעזור עם משפטים כמו "אם אתה לא רוצה את השעון תחזיר אותו ליבואן".

מחיר השעון אגב 1148 ש"ח. חשבונית מספר 22828

אני לא מבין איך חברה שמכבדת את עצמה לא לוקחת בחזרה מוצר חדש לחלוטין שבאותו הרגע חוזר למדף ומבטלת את העסקה עם הלקוח.
כספי סוג הנזק :
ביטול העסקה והחזר התשלומים שניגבו עד לזמן הביטול פתרון נדרש :

גיל ספורט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה