פרטי התלונה

תלונות גיל ספורט

תלונות מוצרי ספורט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שירות בתקופת האחריות נושא התלונה:
‏יום שני ‏02 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי מכשיר כושר אליפטיקל של חברת LIFE GEAR דגם: 93300 דרך חברת "גיל ספורט" וכעבור כחצי שנה אחותי רכשה מכשיר זהה דרך אותה חברה.
עובד חברת "גיל ספורט" בשם: "איציק" הינו נציג המכירות הראשי של החברה ואשר ביצע את המכירה, סיפק תעודות אחריות על המכשיר כולו לשנתיים ועל האלקטרוניקה של המכשיר כולל הצג הדיגיטלי למשך 3 שנים.
יש ברשותינו את תעודות האחריות המקוריות והחשבוניות. בנספח לתעודת האחריות של אחותי שנשלח ע"י החברה, מצויין שהאחריות כוללת שירות טכנאי למשך כל תקופת האחריות - 3 שנים.
בשני המכשירים התגלתה תקלה שגרמה לצג להפסיק לפעול ונסיון להחלפת הסוללות לא פתר את הבעיה. אצל אחותי במכשיר ישנן תקלות נוספות מכניות הגורמות שפעולה לא תקינה של המכשיר. פנינו היום בבוקר 2/1/06 למר איציק מחברת "גיל ספורט" אך הנ"ל טוען כי שירות הטכנאי הרשום באחריות הוא אצלם במעבדה וכי יש להביא את המכשיר אליהם לתיקון או לשלם לטכנאי סכום של 99 ש"ח עבור שירות בבית הלקוח. מר איציק לא עומד בתנאי האחריות שניפק בשעת רכישת המוצר - שירות טכנאי הכוונה שירות בבית הלקוח כברירת מחדל, כיוון שאם לא כך אין צורך לציין כי ישנו שירות טכנאי בתעודת האחריות כי הרי מעצם היותה אחריות היא כוללת טיפול של החברה בה נרכש המכשיר.
שירות גרוע והתנערות מאחריות של החנות בה נרכשו מכשירי הכושר מביא אותי לרישום תלונה זו. אני דרשתי ממר איציק מחברת "גיל ספורט" שירות טכנאי לטובת תיקון התקלה במכשירים הללו במסגרת האחריות שברשותינו אך הוא סרב בכל תוקף וטוען כי עלינו להגיע עם המכשירים למעבדה שלהם לצורך התיקון.
שירות טכנאי המוזכר בתעודה הינו בבית הלקוח עפ"י כל הגיון בריא וזה באופן חד משמעי.
"איציק" - נציג המכירות הראשי של חברת "גיל ספורט" מנסה להתנער מהאחריות שהתחייב אליה בזמן רכישת המוצר ובנסיון להטעות ולרמות אותנו בתור צרכנים שרכשו את המוצר ממנו.

כספי סוג הנזק :
שירות טכנאי לבית הלקוח ותיקון התקלות במכשירי הכושר פתרון נדרש :

גיל ספורט שירות לקוחות

, תגובה:
איציק מנהל מכירות שם ותפקיד:
חברתנו עושה כל מאמץ לשמור על לקוחות מרוצים בשנת האחריות הרשונה השירות ניתן עיי היבואן ובשנת השירות השניה למכשירים קטנים שנכנסים ברכב פרטי השירות במעבדה עיי טכנאי שלנו ללא כל תשלום במקרה זה נתבקשה הלקוחה להביא את הצג של המכשיר שהוא נשלף ברגע לסניף הקרוב לצורך החלפה אך היא העדיפה להתלונן
נשמח לתת לה שירות ללא חיוב באחת ממעבדות גיל ספורט הקרובה לביתה
תגובה:
להביא את הצג ולקבל חלופי ללא חיוב
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה