פרטי התלונה

תלונות גיל ספורט

תלונות מוצרי ספורט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מתן שירות לקוחות מזלזל + מוצרים לא אמינים נושא התלונה:
זימן שי שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני מספר שנים רכשנו מכשיר כושר, אליפטיקל ביתי ברמה גבוהה Tritur 401. למרות שזוגתי ואני במשקלים נמוכים מהממוצע, נשברו לנו עד כה 3 מדרסי פלסטיק. מזה כחודשיים המכשיר מושבת עקב שירות לקוחות מזלזל ופוגע!! לאחר שפניה באתר לא נענתה, פנינו טלפונית אל שירות הלקוחות של החברה שביקשו שנעביר תמונה במייל. לאחר שבועיים שבהם לא קיבלנו שום תגובה, יצרנו קשר נוסף והובטח כי מדרס חלופי יוצא אלינו מיידית בדואר. לאחר שבועיים נוספים יצרתי קשר שוב עם החברה ואחת המנהלות התנצלה על הטיפול הקלוקל, הבהירה לי כי המדרס לא כלול באחריות לכל החיים וקיבלה ממני פרטי כרטיס אשראי בכדי לחייב כ-130 ש"ח על חתיכת פלסטיק שנשברת על נקלה. למרות כל אלו, עד כה לא התקבלה כל תגובה או המדרס עצמו. אני פונה לאתה תלונה כי אין לנו כבר כח למאבקים של דרישה לשירות הולם במדינתנו.
מתן השירות המבוקש. אספקת מדרס חלופי. לא יותר. פתרון נדרש :

גיל ספורט שירות לקוחות

, תגובה:
איציק שם ותפקיד:
אין אחריות לחלקי פלסטיק למוצר זה .

היבואן נותן תעודת אחריות למוצרים יחד עם האספקה .
תגובה:
לשמור על המכשיר . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה