מוצר לא מתאים |
נושא התלונה: |
יום שני 06 מאי 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני לקוחה של גיל ספורט אשר קנתה טרמפולינה , לאחר שנתיים שהרשת נקרעה, התקשרתי להזמין רשת חדשה.
ביררתי שאכן שולחים לי את הרשת שאני צריכה ובאיכות של הרשת המקורית וקיבלתי תשובה חיובית, שילמתי וחיכיתי למשלוח.
כשהגיע המשלוח , התברר כי קיבלתי רשת אחרת ממה שהזמנתי, ללא כובעים לחיבור הרשת, ללא תפרים לחיבור, אלא רשת זולה עם חיבור של חוטים, אשר ברור כי לא תחזיק מעמד רב .
התקשרתי לשירות לקוחות ונאמר לי שזה הפריט שיש במלאי , הרשת השנייה נגמרה והם שולחים את מה שיש.
הסברתי שאם היו אומרים לי שאני מקבלת רשת מסוג אחר ומאיכות אחרת , כלל לא הייתי מזמינה את המוצר.
ומבחינתי שיבואו וייקחו את המוצר.
נאמר לי שרק לאחר שאשלח את המוצר על חשבוני (עלות של עשרות שקלים) אקבל זיכוי על העסקה.
אני לא מבינה למה אני צריכה לספוג את עלויות המשלוח ושברור שגיל ספורט ניסו את שיטת המצליח ושלחו לי מוצר אחר ממה שהזמנתי
תודה
ליאת
|
כספי |
סוג הנזק : |
שיבואו לקחת את המוצר , או שייזכו את מחיר המוצר כולל המשלוח שעולה לי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|