פרטי התלונה

תלונות גיל ספורט

תלונות מוצרי ספורט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר לא מתאים נושא התלונה:
‏יום שני ‏06 ‏מאי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוחה של גיל ספורט אשר קנתה טרמפולינה , לאחר שנתיים שהרשת נקרעה, התקשרתי להזמין רשת חדשה.
ביררתי שאכן שולחים לי את הרשת שאני צריכה ובאיכות של הרשת המקורית וקיבלתי תשובה חיובית, שילמתי וחיכיתי למשלוח.

כשהגיע המשלוח , התברר כי קיבלתי רשת אחרת ממה שהזמנתי, ללא כובעים לחיבור הרשת, ללא תפרים לחיבור, אלא רשת זולה עם חיבור של חוטים, אשר ברור כי לא תחזיק מעמד רב .

התקשרתי לשירות לקוחות ונאמר לי שזה הפריט שיש במלאי , הרשת השנייה נגמרה והם שולחים את מה שיש.

הסברתי שאם היו אומרים לי שאני מקבלת רשת מסוג אחר ומאיכות אחרת , כלל לא הייתי מזמינה את המוצר.
ומבחינתי שיבואו וייקחו את המוצר.
נאמר לי שרק לאחר שאשלח את המוצר על חשבוני (עלות של עשרות שקלים) אקבל זיכוי על העסקה.

אני לא מבינה למה אני צריכה לספוג את עלויות המשלוח ושברור שגיל ספורט ניסו את שיטת המצליח ושלחו לי מוצר אחר ממה שהזמנתי

תודה
ליאת
כספי סוג הנזק :
שיבואו לקחת את המוצר , או שייזכו את מחיר המוצר כולל המשלוח שעולה לי פתרון נדרש :

גיל ספורט שירות לקוחות

, תגובה:
שירה -מנהלת שרות לקוחות שם ותפקיד:
בהמשך לפנייתכם אלינו ,
כמו שנאמר לליאת ביטול עסקה לפי חוקי הגנת הצרכן 5 או 100 ש"ח הפחות מבינהם. והחזרת המוצר למחסני הספק.
הלקוחה קנתה טרמפולינה לפני שנתיים ,הזמנו לה רשת חדשה והובהר לה לפני הקנייה שהרשתות החדשות הן רשתות פנימיות ולא חיצוניות , ובכל זאת ליאת החליטה לרכוש בחברתנו ובטוחות יותר.
חברתנו שלחה לה את הרשת לביתה עם שליח אקספרס ולא חויבה על כך אלא רק על הרשת לשרות מהיר וטוב.
אם אינה מעוניינת במוצר ישנה אפשרות להחזיר את המוצר לסניף הקרוב לביתה ותזוכה .
תגובה:
אפשרות ביטול עסקה לפי חוקי הגנת הצרכן פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה