פרטי התלונה

תלונות גיל ספורט

תלונות מוצרי ספורט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר שהגיע לא תקין ללא שרות לקוחות הולם מהספק בו נקנה המוצר נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏06 ‏יוני ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 06.06.13, התקבל מכשיר אימון שרכשתי בחברת גיל ספורט. המכשיר הגיע עם כבל ראשי קרוע וללא הוראות שימוש. הבטחת המובילים כי יגיע טכנאי למחרת היום לתיקון התקלה לא התממשה. מאז לאחר השארת הודעות חוזרות ונשנות במוקד שירות לקחות החברה ללא מענה, התקשרו מחברת היבואן לתיאום תיקון התקלה שיהיה לאחר 10 ימים מקבלת המכשיר ורק בשעות הבוקר.
חברת גיל ספורט לא יצרה מצידה כל קשר לבירור התקלה ולפתרונה.
אני רכשתי מוצר חדש ותקין. בפועל קבלתי מוצר לא תקין אשר גורם לי עוגמת נפש רבה, ואשר תיקונו יגרום לי עוול ועלות כספית (יום עבודה לחכות לטכנאי). אני מבקשת להחליף את המוצר במוצר תקין לאלתר ללא נזק כספי שיגרם לי בנוסף לעוול ולעוגמת הנפש שהיוותה קניה זאת.
חברת גיל ספורט מסירה את האחריות כלפי לקוחותיה ומפנה אותה להתמודד ישירות מול הייבואן, כאשר היא מציגה את עצמה כגורם מתווך בלבד. בכל תהליך הקנייה לא נרמז כי יש גורם אחראי אחר מאשר גיל ספורט, גורם שהיה מהווה שיקול לגבי תהליך הקניה בחברה.
היבואן אביר ספורט, מוכן לשלוח טכנאי בזמנים המתאימים לו בלבד ללא כל גמישות וכל תלונה הוא מפנה לחברת גיל ספורט.
אני מבקשת לקבל מחברת גיל ספורט אשר אצלה נעשתה הקניה ואליה הועבר הכסף, את השירות, החלפת המכשיר לאלתר ופיצוי בגין עוגמת הנפש בקבלת מוצר מקולקל ללא יכולת להשתמש בו.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המוצר במוצר תקין בשעות אחה"צ פתרון נדרש :

גיל ספורט שירות לקוחות

, תגובה:
ליאור שם ותפקיד:
הלקוח טופל עוד לפני פניתכם .
תגובה:
המכשיר קוייל ועובד כראוי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה