פרטי התלונה

תלונות גיל ספורט

תלונות מוצרי ספורט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מימוש אחריות על מכשיר חדש מרגע הקנייה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תל-אביב כתובת:
תל-אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
תיאור הבעיה:
שלום רב
בעת רכישת הליכון בדצמבר 2012 לאחר תקופת השכרת מכשיר ישן לניסיון מגיל ספורט, לא נמסרה לנו תעודת אחריות.
כשבאנו לדרוש את מימוש האחריות בטיפול בתקלות מול הספק, הסתבר שהספק רואה את הרכישה מיום קבלת המכשיר הישן.
שירות הלקוחות ב"גיל ספורט" מתכחש למתן האחריות ו/או אספקת תעודת אחריות שכוללת לדעתם את תקופת השכרה לניסיון של המכשיר הישן שבבעלותם.
נתון זה מוציא אותנו מתקופת האחריות למרות שהמכשיר החדש מהניילון הגיע לפני 8 חודשים בלבד. יש לציין כי התעודה לא נמסרה לידינו מעולם ואנו לא דרשנו אותה עד כה (וזה סוג של עקיצה!)
דרישתנו:
בסופו של דבר המכשיר תוקן ושילמנו סכום של 250 ₪, ולכן אנו דורשים החזר כספי בעבור התיקון, שלא נדבר על עוגמת הנפש, הזמן, וכמות הטלפונים והשיחות.
עוגמת נפש סוג הנזק :

גיל ספורט שירות לקוחות

, תגובה:
ליאור מנהל שם ותפקיד:
הלקוח קיבל מוצר אשר נמצא אצלו 12 חודשים בתקופה זו הוחלף המכשיר
לחדש עקב קניה וביטול השכרה .
האחריות ניתנת מיום הוצאת החשבונית הראשונית .
תגובה:
לעשות ספורט והרבה . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה