פרטי התלונה

תלונות גלאקסי מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת מחשב נייד פגום ואי מתן שירות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏15 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
פ"ת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שמי חנוך לילך.
לפני כחמישה חודשים רכשתי בחנות אופיס דיפו ב"ש מחשב נייד דגם 6400 ISPIRON . עלות המחשב 6000 ש"ח +300 ש"ח שדרוג לאחריות מקיפה יותר.
כחודש לאחר הרכישה נוצרה הפרדה בין הפאנל למסך. פניתי לאופיס דיפו שם רכשתי את המחשב ונאמר לי שאין הם עובדים יותר עם חברת DELL והפנו אותי למעבדת "גלאקסי", המשווקת בארץ.
כאמור המחשב נשלח על ידי לחברה וכעבור יומיים צלצלה אליי תמי אחראית שירות הלקוחות של "גלאקסי". הנ"ל טענה שהבעיה שנוצרה לא כלולה באחריות המקיפה שרכשתי והבטיחה לחזור אליי עם תשובה ברורה יותר תוך יום יומיים.
לאחר 4 ימים שבהם לא יצרו עמי קשר ולאחר שפניתי ל- DELL חזרה אליי תמי מחברת "גלאקסי" והודיעה לי שהחלפת הפאנל אושרה ע"י דוד המנכ"ל אך יהיה עליי להמתין מספר ימים עד להגעת החלק המוזמן מחו"ל.
בזמן הזה המחשב שכב אצלם במעבדה בראשל"צ.
לאחר שבועיים ולאחר שאספתי את המחשב בכוחות עצמי[חשוב לציין שאני גרה בערד ] התברר לי שהבעיה כלל לא נפתרה, המסך עדיין היה מנותק מהפאנל ואפילו עין לא מקצועית הבחינה בדבק דו צדדי שהוצמד בין המסך לפאנל.
שוב פניתי לחברת DELL והפעם הפנו אותי לחברת "יעל פתרונות".
לפי בקשתו של אבי מחברת "יעל פתרונות" הגעתי להרצליה עם המחשב. כמו כן, הוסבר לי על ידו שמגיעים אליו הרבה מחשבים של חברת DELL עם אותה הבעיה.
נאלצתי להשאיר את המחשב בהרצליה מאחר והיה חסר חלק ששוב היו צריכים להזמין מחו"ל, כמו כן הובהר לי ע"י אבי שבכל מקרה לא מובטח לי שהבעיה תיפתר לחלוטין.
לאחר כשבוע שלא יצרו עמי קשר פניתי ביוזמתי למנכ"ל חברת "גלאקסי" בשיחה עמו נאמר לי מפורשות שהוחלט על ידו להחזיר לי את מלוא כספי בחזרה וכדי לקצר הליכים עליי לקחת את המחשב בכוחות עצמי מחברת "יעל פתרונות"בהרצליה ולהעבירו לחברת "גלאקסי" שבזמן הזה עברה לפ"ת.
כששאלתי מתי אוכל לקבל את כספי הוא ענה לי שמרגע שהמחשב יהיה אצלם זה עניין של כמה ימים.
לאחר כ- 3 ימים ולאחר שלא התאפשר לי לקבל יום חופש ממקום עבודתי צלצלתי שוב למר דוד מנכ"ל חברת "גלאקסי" והודעתי לא שאין באפשרותי להעביר את המחשב בעצמי בזמן הקרוב ושאלתי מדוע אין הם דואגים להעביר את המחשב בעצמם הרי מדובר בחלק משירות שהם נותנים. הדבר מצריך ממני לקחת יום חופש שאינו אפשרי בזמן הקרוב.
הוא מצדו טען שאני הסכמתי להעביר את המחשב בעצמי בידיעה שבמידה ולא התהליך יתעכב.
הסברתי לו שעוד מעט חולפים שבועיים והמחשב עדיין נמצא במעבדה בהרצליה, עוד אמרתי לו בזעם שלא כך נותנים שירות ואני עוד אפנה לגורמים משפטיים, המ שגרם לו לסיים את השיחה עמי כשהוא מודיע לי שהוא לא ידבר איתי יותר ומעתה הנושא שלי הועבר לטיפול חברת DELL .
המומה מתגובתו של מר דוד צלצלתי לחברת DELL שם נמסר לי ע"י בחורה העונה לשם גלית "שקיבלה הוראה חד משמעית לא לטפל יותר בעיניין שלי ושהנושא הועבר לטיפול החברה המשפטית של חברת "גלאקסי" ואם יש ברצוני אני מוזמנת לתבוע אותם"
לאחר מחשבה ובידיעה שתהליך התביעה ייארך זמן רב שוב צלצלתי למר דוד והתנצלתי שאיימתי בתביעה, עוד הסכמתי להעביר את המחשב בכוחות עצמי אך הוא מצדו מסר לי שעניין החזרת כספי יורד מהפרק, שזו היתה החלטה שלו להחזיר את כספי ועכשיו זה לא מגיע לי. הוא ביקש שאגיע עם המחשב ל"גלאקסי" והמסך בלבד יוחלף כדי שאני ארגיש טוב.
כששאלתי מדוע שינה את דעתו הוא ענה לי "בגלל איך שדיברת".
הרגשתי מרומה ופגועה הוא נתן לי להרגיש כאילו אני נענשת בגלל שרכשתי מחשב שלהם ואני אשמה שהוא פגום, ניתנה לי ההרגשה שהוא עושה לי טובה שהוא מחליף את המסך.
אני הצרכן רכשתי את המוצר במיטב כספי , רכשתי את אחד הדגמים החדישים , שדרגתי בתוספת 300 שקלים את האחריות לכל מקרה ועתה אף אחד לא מוכן לדבר איתי.
לאורך כל הזמן העבירו אותי מפקידה לפקידה מחברה לחברה כשאך אחד לא טורח לחזור אליי עם טלפון.אפילו כשהחליטו להחזיר לי את כספי הדבר התגלה לי תוך כדי שיחה שביצעתי כדי לבדוק מה קורה עם המחשב.
המחשב הוא מחשב חדש [נרכש לפני חמישה חודשים] ואינני יכולה להשתמש בו כבר יותר מחודש וחצי.

כספי סוג הנזק :
החזרת מלוא כספי בחזרה כולל הוצאות 2 ימי חופש ונסיעות פתרון נדרש :

גלאקסי מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה