פרטי התלונה

תלונות גלאקסי מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת מדפסת שבורה ואי מתן שירות כנדרש נושא התלונה:
ונונו אייל שם/כינוי:
‏יום שני ‏07 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ראשל"צ רח' ירושלים 12 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 18/11/05 בוצעה ע"י רכישת מדפסת מסוג DELL 962 באתר האינטרנט P-1000 , עד לשלב זה הכל היה מצוין והבעיות החלו לאחר קבלת המדפסת.

בעת פתיחת האריזה בתאריך 7/11/05 ביצעתי בדיקה ויזואלית להתרשמות כללית ולהפתעתי התגלה בפני, בבית יציאת הדפים קפיץ אשר בצידו האחד תפוסה ידית שחורה וצידו השני מחובר לחלק פנימי במדפסת ושאינו נראה לעין וכל המכלול המוזכר תלוש ורופף, העניין נראה לי מוזר והחלטתי להרים טלפון לחברת גלאקסי מחשבים...

בשיחתי עם מנהלת שירות הלקוחות, ישראלה שהיא גם פקידת מנכ"ל החברה נאמר לי שטענתי תועבר למעבדה ותיבדק על ידם, המתנתי לתשובתם מס' שעות אך ללא הועיל החלטתי שוב להתקשר ולאחר שיחת טלפון עם טכנאי נאמר לי שאכן לא צריכה להיות ולהראות שום ידית ויש לשלוח את המדפסת חזרה לחברה, בנוסף ציין בפניי הטכנאי שאתאם איסוף מול מנהלת שירות הלקוחות ישראלה.

מכאן ואילך ביקשתי שיגיעו לאסוף את המדפסת שקיבלתי , נאמר לי שהנושא דורש את אישור מנכ"ל גלאקסי מחשבים וטכנולוגיות ולאחר אישורו יחזרו אלי, המתנתי יממה אך ללא הועיל.

בתאריך 8/11/05 החלטתי להתקשר שוב ודיברתי עם ישראלה שהיא גם מנהלת שירות הלקוחות וגם פקידת המנכ"ל ונאמר לי שעדיין אין תשובה ויחזרו אלי כשתהיה, המתנתי לסוף יום העבודה ומפני שלא חזרו אלי יצרתי קשר, שוב ענתה לי ישראלה ותשובתה הייתה שאין אישור לבצע איסוף מבית הלקוח אלא שאני צריך להביא את המדפסת לנקודת איסוף צפונית בחיפה, ברצוני לציין שמשקלה הינו 10.5 ק"ג ושאיני מוכן לשאת בנטל המשקל ובהוצאות הנסיעה וזאת לאחר ששילמתי דמי משלוח בסך 100 ש"ח, לא הסכמתי לפתרון שהוצע לי וביקשתי לדבר עם מנכ"ל החברה שיאשר את איסוף המדפסת מבייתי בעיר נהריה, נאמר לי שהבקשה תועבר אליו והוא יחזור אלי, עבר יום, שוב ללא שום תשובה והתייחסות מהחברה.

בתאריך 9/11/05 יצרתי קשר שוב עם החברה ודיברתי שוב עם ישראלה ונאמר לי שהבקשה רשומה ולמנכ"ל אין זמן כרגע לחזור אלי מפני שהוא עסוק מדי בפגישות ובנסיעות מחוץ למשרד וכם עבר לו עוד יום ללא הועיל.

בתאריך 10/11/05 שוב התקשרתי לחברה והפעם דיברתי עם אסף ונאמר לי שהפניה תועבר אל המנכ"ל אך גם הפעם לא חזרו אלי.

הקש ששבר את גב הגמל הייתה פנייתי בתאריך 13/11/05 התקשרתי שוב לחברת גלאקסי ושוחחתי עם ישראלה ולאחר שיחה מתוחה מעט והטחת האשמות קשות וגסות בפני, כגון: " אולי אתה הוא זה שגרם לנזק" , "ומה שלא קיבלתה שבע שנים בבית אני לא יכולה לתת לך עכשיו" ואל תשאלו אותי כי לי אין מושג למה זה בכלל קשור לשיחה, ובנוסף לכל האשמות נותקה השיחה בפני פעמיים בטריקת טלפון ע"י ישראלה שלהזכיר לכם שהיא מנהלת שירות הלקוחות של החברה ופקידת המנכ"ל.

בנוסף ברצוני לצין שהנני בחור דתי בפרט ובכלל יש לנהוג בכל אדם בכבוד המגיע לבני אדם.

אני לא חושב שדרשתי משהו שאינו מגיע לי, שילמתי ממיטב כספי על המוצר והמשלוח ולא יתכן שכך מתנהלת חברה שעובדיה מתהללים בשמה אך מאידך מזלזלת בלקוחותיה כאילו הינם כלום.

אודה לטיפולכם ולעזרתכם בפנייתי. אייל ונונו
החלפת המדפסת הקיימת ופיצוי הולם על כל העוול שנגרם פתרון נדרש :

גלאקסי מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
ישראלה -אחראית קשרי לק שם ותפקיד:
פניית הלקוח התקבלה וטופלה מול הלקוח תגובה:
המדפסת הוחלפה ללקוח לחדשה באשור סמנכ"ל החברה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה