פרטי התלונה

תלונות גלאקסי מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי רצון למתן שירות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏09 ‏מרץ ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רח ירשלים 12 ראשל"צ כתובת:
ראשלצ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב 12 /02 רכשתי מחשב נייד מהחברה הנל .פניתי אליהם לקבלת סיסמא שכנראה נשתלה עי היצרן בביוס בכדי לאפשר לי לתקן מערכת הפעלה שנפגמה במחשב.שללא הסיסמא הזו אין שום יכולת להתקין מערכת הפעלה . נתקלתי ביחס מזלזל ופוגע בתחילה בכלל נטען עי פקידה בשם ישראלה שאנו לא מוכרים מחשבים כאלו ומעולם לא מכרנו. למרות שטענתי בפניה כי אני מחזיק חשבונית מקור לא שוכנעה .לאחר מאמצים הופניתי לטכנאי בשם אייל שניסה לנפנף אותי בטענה כי אני שתלתי את הסיסמא למרות נסיונותיי להסביר כי אין לי מושג מה זה אומר וכי מעולם לא פתחתי את המחשב זה לא שיכנע אותו .חוצמזה שנטען על ידו מה פתאום אני מעיז לפנות לקבלת שירות אחרי 3 שנים.הם עומדים בסירובם למסור לי את הסיסמא להתקנת המערכת . יש לציין שאין לי שום אפשרות אחרת לקבל את הסיסמא הנל משום גורם.יש לציין שאין לי בעיה לשלם תמורת השירות הנ"ל במידת הצורך.
כספי סוג הנזק :
לדרוש את קבלת הסיסמא לשם התקנת מערכת הפעלה . פתרון נדרש :

גלאקסי מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
יש'ראלה -אחראית קשרי ל שם ותפקיד:
הלקוח ציין כי הנושא נסגר טל' מול מנכ"ל החברה לשביעות רצונו המלאה
אתם יכולים לראות בפניית הלקוח כסגורה !!!!!!!!!!!
תגובה:
טופל לשביעות רצונו המלאה ע"פ הלקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה