פרטי התלונה

תלונות חברת אור הטבע

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות במסגרת אחריות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏24 ‏פברואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
הפרדס 9 א.ת. אזור כתובת:
תיאור הבעיה:
השבוע גיליתי כי הדוד שרכשתי מ"אור הטבע "נסדק וכי המים נוזלים ממנו. כצעד ראשון סגרתי את אספקת המים אליו והתקשרתי לחברה לקבלת שירות. לאחר שציינתי כי יש בידי תעודת אחריות עד לתאריך 26.3.2011 ,התבקשתי לחכות למחרת היום לטכנאי, המתנתי לטכנאי וזה טען כי הדוד התפוצץ, והוא דיבר עם רויטל ואמר לה שיש דוד באחריות שצריך להחליף ויש לו רק 150 ליטר באוטו, והדוד שלי הוא 200 ליטר. ביקשתי ממנו לשוחח איתה בטלפון, הוא סגר הטלפון בגסות ואמר שאין לו זמן, יש לו הרבה תקלות לטפל בהן, ונסע לדרכו. מייד התקשרתי למפעל ושוחחתי עם בחור בשם רוני ושאלתי מה עם הדוד שהובטח לי יום קודם על ידו. ואז השתלח בי רוני ואמר למה לא אמרת שיש לך דוד 200 ליטר?( האם זה תפקידי לדעת דברים מסוג זה, או שעליהם לוודא זאת קודם) ואמר אין לנו דוד עכשו, דבר איתנו מחר.
למחרת (יום חמישי) התקשרתי ונענתי בקוצר רוח ע"י רויטל שעלי להוסיף 900 ש"ח כדי לקבל דוד חדש. כששאלתי מה לגבי האחריות, נענתי כי אצטרך להמתין בסבלנות שיבוא טכנאי, יפרק הדוד, יקח אותו לתיקון ויחזירו, ומערכת חשמל צריך להחליף ומערכת כזו עולה כסף ואינה באחריות. כששאלתי איך היא יודעת לאבחן דרך הטלפון כי עלי להחליף מערכת חשמל, ענתה לי ככה זה. הבאתי חשמלאי לבדוק את מערכת החשמל, והוא בדק ומצא כי מערכת החשמל תקינה לחלוטין. התקשרתי לעדכן את רויטל בדבר ולקבוע מועד לבוא הטכנאי שלהם, נתנה לי את הטלפון של הטכנאי ואמרה לי תתקשר אליו הוא יבוא אליך יום חמישי. התקשרתי לטכנאי שלהם שחר, והוא ענה לי שהרגע הוא שוחח איתה ואמר לה שלא יוכל להגיע יום חמישי ומה היא משחקת משחקים. שוב חזרתי לרויטל ואמרתי לה שהטכנאי לא יוכל להגיע ואז אמרה שהוא כבר יבוא יום שישי וזה לא חשוב מתי הוא יבוא כי גם ככה הדוד לא יהיה מוכן רק אחרי יום שני.יום שישי חיכיתי מהבוקר ואז התקשרתי לשאול מתי יגיע ורויטל ענתה לי תכף אחזור אליך. כמובן שעד היום לא חזרה אלי. אבקש לציין כי כל השיחות עם רויטל נעשו בטון לא נעים מצידה ובזלזול בלקוח. אנחנו משפחה בת 6 נפשות ,שצריכה לנסוע להתקלח אצל המשפחה, מידי יום. לצאת בקור העז ולחזור רטובים ומקוררים. היום יום שבת , ולאור התנהלות העיניינים מצד רויטל ו"אור הטבע" אין לי שמץ של מושג מתי יגיעו לתקן הדוד, כמה ימי עבודה אצטרך עוד להפסיד שהרי מיום רביעי אינני עובד, ומחכה מידי יום לביקור הטכנאי שלא מגיע.האם כך מתנהגים ללקוח,ומה שווה תעודת האחריות אם לא מכבדים אותה ומטרטרים הלקוח,בציפייה לטכנאי שלא יגיע. מאימתי צריך לקוח להתקשר לטכנאי של חברה ישירות ולהתערב בסידור עבודה?.
אודה לכם על התערבותכם וטיפולכם להחלפת הדוד.
כספי סוג הנזק :
החלפת דוד מיידי ופיצוי כספי פתרון נדרש :

חברת אור הטבע שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה