|
|
|
|
|
|
אי מתן שרות במסגרת האחריות |
נושא התלונה: |
יום שלישי 10 ינואר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
ר'ח הפרדס 9 אזור |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
לפני כחצי שנה נרכש והותקן דוד שמש וקולט מחברת אור הטבע בביתי.
לאחר גשם ראשון הצטברו מים וחלודה בחלק הפנימי של הזכוכית בקולט השמש .
לאחר פניות חוזרות לחברה נשלח נציג שקדח חור בתחתית הקולט וטען ש"זה בסדר"
אך המצב לא השתנה ועדיין יש רטיבות וחלודה ,מה שמקטין את תפוקת הקולט ומקצר את אורך חייו .לקולט ולדוד אחריות של שנתיים ובפניות חוזרות לחברה לא נענתי.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החלפת המוצר לתקין והתיחסות רצינית ללקוח |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
חברת אור הטבע שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|