חוסר מידע וחוסר פיתרון |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
ארצי |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
אמי עברה ניתוח לב, למרות כל הטלפונים ל*2700, שמקריאים כמו תוכי מדף, והיפנו אותי לסניף ובחזרה, למושלם וחזרה, גם מנהלת קשרי לקוחות במרחב שרון אלונה , לא ידעה לענות ולא חזרה עם תשובות .לא מצליחה לדעת לאיזה שיקום אמי יכולה להתקבל. הפיתרון של מלונית שי לב בתה״ש אינו מתאים כי שם עושים ״מבחן קבלה״ לעצמאים בלבד. מי שעדין חלש ולא יכול להתרחץ לבד אינו בקריטריון. בלינסון ממהרים להוציא מהמחלקה והחולה ״תלוש״.
הבעיה העיקרית חוסר מידע טרטור המשפחה, בושה של קופ״ח
|
|
|
|
|