|
|
|
|
|
|
חופשה שנהרסה בגלל תקלות ורעשים לכל אורך זמן החופשה |
נושא התלונה: |
פרידמן אוסקר |
שם/כינוי: |
יום ראשון 04 יוני 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור אילת |
אזור: |
החוף הדרומי ת.ד 994 אילת |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
ב 4 ליוני בעלי ואני הגענו למלון אוריכדאה לנופש שהזמנו מראש . שמנו את הכבודה בחדר ויצאנו לבריכה .... חזרנו לחדר ורצינו להתקלח , אך לא היו מיים חמים בחדר . פנינו לשרות המלון ועדכנו בתקלה . הם שלחו צוות לתקן אך תקלה זו תוקנה רק סביב 22:00 ובכל הזמן הזה הסתובבנו ללא מקלחת וללא אלטרנטיבה הולמת מהנהלת בית המלון .
ביום הבא - ה 5 ליוני כאשר ביקשנו לשוב לחדר למנוחת צהריים , בערך בשעה 13:30 התחילו העובדים לנסר עצים ליד החדר והפריעו לנו במנוחתנו ולכלכו את . פנינו להנהלה - ולמנכ"ל בני ביטון " כדי שיפסיקו את המיטרד , אך מאומה לא קרה .
ברשותינו תמונות על הלכלוך שהצטבר ונכנס לחדר כתוצאה מהעבודות הנ"ל . דבר שחייב ניקוי חוזר של החדר באותו ערב .
למחרת , חזרו שוב על הרעש ליד חדרנו שוב בשעות הצהריים אלא שהפעם ע"י מפזר עלים או מכשיר דומה . דבר שהביא להתפרצות מצידי על כך שהנופש והמנוחה לה כלכך חיכיתי נהרסה לחלוטין . הבעתי את תרעומתי בפני נציגה של המלון בשם אתי .
לסיכום חזרתי לביתי עצבנית יותר משהגעתי לנופש , בזבזתי כספים מיותרים שבדיאבד לא היתי מוציאה אם היתי יודעת שכך אסבול . וגרוע מכך הפסדתי ימי חופש חשובים המיועדים למנוחה .
זכיתי מיחס מזלזל ומתנשא מהנהלת המלון וללא כל פיצוי נאות על עוגמת הנפש לכל אורך החופשה הנוראית הזאת .
|
כספי |
סוג הנזק : |
פיצוי מלא של כספי הנופש בתוספת עלות ימי החופש שלי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מלון אורכידאה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|