פרטי התלונה

תלונות מלון אורכידאה

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חופשה שנהרסה בגלל תקלות ורעשים לכל אורך זמן החופשה נושא התלונה:
פרידמן אוסקר שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏04 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
החוף הדרומי ת.ד 994 אילת כתובת:
תיאור הבעיה:
ב 4 ליוני בעלי ואני הגענו למלון אוריכדאה לנופש שהזמנו מראש . שמנו את הכבודה בחדר ויצאנו לבריכה .... חזרנו לחדר ורצינו להתקלח , אך לא היו מיים חמים בחדר . פנינו לשרות המלון ועדכנו בתקלה . הם שלחו צוות לתקן אך תקלה זו תוקנה רק סביב 22:00 ובכל הזמן הזה הסתובבנו ללא מקלחת וללא אלטרנטיבה הולמת מהנהלת בית המלון .
ביום הבא - ה 5 ליוני כאשר ביקשנו לשוב לחדר למנוחת צהריים , בערך בשעה 13:30 התחילו העובדים לנסר עצים ליד החדר והפריעו לנו במנוחתנו ולכלכו את . פנינו להנהלה - ולמנכ"ל בני ביטון " כדי שיפסיקו את המיטרד , אך מאומה לא קרה .
ברשותינו תמונות על הלכלוך שהצטבר ונכנס לחדר כתוצאה מהעבודות הנ"ל . דבר שחייב ניקוי חוזר של החדר באותו ערב .

למחרת , חזרו שוב על הרעש ליד חדרנו שוב בשעות הצהריים אלא שהפעם ע"י מפזר עלים או מכשיר דומה . דבר שהביא להתפרצות מצידי על כך שהנופש והמנוחה לה כלכך חיכיתי נהרסה לחלוטין . הבעתי את תרעומתי בפני נציגה של המלון בשם אתי .
לסיכום חזרתי לביתי עצבנית יותר משהגעתי לנופש , בזבזתי כספים מיותרים שבדיאבד לא היתי מוציאה אם היתי יודעת שכך אסבול . וגרוע מכך הפסדתי ימי חופש חשובים המיועדים למנוחה .
זכיתי מיחס מזלזל ומתנשא מהנהלת המלון וללא כל פיצוי נאות על עוגמת הנפש לכל אורך החופשה הנוראית הזאת .
כספי סוג הנזק :
פיצוי מלא של כספי הנופש בתוספת עלות ימי החופש שלי פתרון נדרש :

מלון אורכידאה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה