פרטי התלונה

תלונות מלון אורכידאה

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חדרים ברמת תחזוקה ירודה . ושרות מזלזל נושא התלונה:
אמסלם רועי שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏26 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
אילת החוף הדרומי ת.ד 994 כתובת:
תל אביב דיזינגוף 163 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שמי רועי .
בחודש ינואר התארחנו במלון אורכידאה לסוף שבוע אני ובת זוגתי.
הגענו למלון בשעה 20:00 בערב לאחר יום עבודה ונסיעה מעייפת.שמנו את החפצים בחדר ויצאנו לפגוש בלובי המלון את המשפחה שאף היא התארחה במלון .
בשעה 24:00 בלילה חזרנו לחדר עייפים נורא (מחוץ לחדר קיבלו את פנינו מ"ס ג'וקים.)פרקנו את החפצים והתכוננו להתרחץ.
כשנכנסו לחדר המקלחת מצאנו אסלה מטונפת בצואה ושתן יבשים,שברים באסלה,ירוקת בכיור ועובש במקלחת.
לאחר שיחה עם פקידת הקבלה ביקשנו שיבואו לנקות את החדר אך נאמר לנו שאין אפשרות לנקות זאת בשעה מאוחרת זאת .אך נאמר לנו שיחליפו לנו את החדר .ארזנו את החפצים ויצאנו לכוון החדר השני כשהשעה היא 01:00 בלילה .
לאחר קבלת החדר השני שוב פרקנו את החפצים והתכוננו למקלחת המיוחלת.
והנה "במפתיע",פתחנו את זרם המים וגילינו מים עכורים מחלודה ,עובש באמבטיה, ומים שמסרבים להתחמם ולחזור לצבעם הרגיל.
בשלב זה המצב הפך לבלתי נסבל,
האם לא מתבקש שלאחר תלונה שכזו מצד אורח מישהו יטרח לבדוק את החדר לפני שמשכנים בו אורחים?
לאחר שיחה עם הקבלה ביקשנו לדבר עם מנהל תורן אך נאמר לנו שהוא איננו .
שוב נאלצנו להמתין ולארוז את החפצים בפעם השניה .
לאחר שיחה נוספת עם פקידת הקבלה נאמר לנו שאנחנו מקבלים חדר באגף החדש.הגענו לחדר באגף החדש בשעה 02:00 בלילה .
את הפעילות של המשפחה שהיתה מתוכננת ליום למחרת פיספסנו בגלל שהלכנו לישון מאוחר והינו מאד עייפים ומותשים.ברור מעל לכל שסוף השבוע הזה נדפק לגמרי,והכל בגלל רמת תחזוקה מאד ירודה.
לאחר שבועיים בארך שלחתי מכתב תלונה +תמונות המתארות את דבריי למנהל המלון מר בני ביטון .ולאחר שאני "רדפתי " אחריהם לקבל תגובה למכתב התלונה. קיבלתי תגובה מצחיקה ואף מזלזלת שהסתכמה בשובר הנחה לביקור הבא.
לסיכום הגענו למלון 5 כוכבים בכדי לנפוש לנוח ולהיתפנק ומצאנו עצמנו מטורטרים
מותשים ובעיקר מאוכזבים.

עלבון סוג הנזק :

מלון אורכידאה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה