חדרים ברמת תחזוקה ירודה . ושרות מזלזל |
נושא התלונה: |
אמסלם רועי |
שם/כינוי: |
יום חמישי 26 ינואר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור אילת |
אזור: |
אילת החוף הדרומי ת.ד 994 |
כתובת: |
תל אביב דיזינגוף 163 |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שמי רועי .
בחודש ינואר התארחנו במלון אורכידאה לסוף שבוע אני ובת זוגתי.
הגענו למלון בשעה 20:00 בערב לאחר יום עבודה ונסיעה מעייפת.שמנו את החפצים בחדר ויצאנו לפגוש בלובי המלון את המשפחה שאף היא התארחה במלון .
בשעה 24:00 בלילה חזרנו לחדר עייפים נורא (מחוץ לחדר קיבלו את פנינו מ"ס ג'וקים.)פרקנו את החפצים והתכוננו להתרחץ.
כשנכנסו לחדר המקלחת מצאנו אסלה מטונפת בצואה ושתן יבשים,שברים באסלה,ירוקת בכיור ועובש במקלחת.
לאחר שיחה עם פקידת הקבלה ביקשנו שיבואו לנקות את החדר אך נאמר לנו שאין אפשרות לנקות זאת בשעה מאוחרת זאת .אך נאמר לנו שיחליפו לנו את החדר .ארזנו את החפצים ויצאנו לכוון החדר השני כשהשעה היא 01:00 בלילה .
לאחר קבלת החדר השני שוב פרקנו את החפצים והתכוננו למקלחת המיוחלת.
והנה "במפתיע",פתחנו את זרם המים וגילינו מים עכורים מחלודה ,עובש באמבטיה, ומים שמסרבים להתחמם ולחזור לצבעם הרגיל.
בשלב זה המצב הפך לבלתי נסבל,
האם לא מתבקש שלאחר תלונה שכזו מצד אורח מישהו יטרח לבדוק את החדר לפני שמשכנים בו אורחים?
לאחר שיחה עם הקבלה ביקשנו לדבר עם מנהל תורן אך נאמר לנו שהוא איננו .
שוב נאלצנו להמתין ולארוז את החפצים בפעם השניה .
לאחר שיחה נוספת עם פקידת הקבלה נאמר לנו שאנחנו מקבלים חדר באגף החדש.הגענו לחדר באגף החדש בשעה 02:00 בלילה .
את הפעילות של המשפחה שהיתה מתוכננת ליום למחרת פיספסנו בגלל שהלכנו לישון מאוחר והינו מאד עייפים ומותשים.ברור מעל לכל שסוף השבוע הזה נדפק לגמרי,והכל בגלל רמת תחזוקה מאד ירודה.
לאחר שבועיים בארך שלחתי מכתב תלונה +תמונות המתארות את דבריי למנהל המלון מר בני ביטון .ולאחר שאני "רדפתי " אחריהם לקבל תגובה למכתב התלונה. קיבלתי תגובה מצחיקה ואף מזלזלת שהסתכמה בשובר הנחה לביקור הבא.
לסיכום הגענו למלון 5 כוכבים בכדי לנפוש לנוח ולהיתפנק ומצאנו עצמנו מטורטרים
מותשים ובעיקר מאוכזבים.
|
עלבון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|