שירות לקוי ביותר וחדר מטונף - ותגובה מזלזלת ובוטה של המנכ"ל למכתב שלנו. |
נושא התלונה: |
יום ראשון 13 אוגוסט 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור אילת |
אזור: |
החוף הדרומי - אילת |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
1. הזמנו חדר לארבע לילות (13-17/8/06) חודשיים מראש, במחיר מלא, אנחנו לומדים בחו"ל ובאנו לחופשת מולדת ומנוחה באילת וממש סבלנו בגלל המלון.
2. קיבלנו חדר מטונף (מס' 143) עם ריח קבוע של שתן, ג'אקוזי מלוכלך ומסריח
שלא נוקה במהלך 60% מחופשתנו, והעיקר ללא מים חמים !!! (הבוילר מקולקל).
3. למרות "השתתפות הצוות במצוקותינו" לא זכינו לשום פינוק או פיצוי הולם.
4. פנינו במכתב תלונה מפורט למנכ"ל, בני ביטון, וביקשנו פיצוי בצורת החזר-כספי
כי לא קיבלנו את התמורה המינימלית עבור מייטב כספנו וחופשתנו נפגמה קשות.
5. לאחר כחודש וחצי קיבלנו תשובה מזלזלת, ללא שום הבעת-צער ו/או התנצלות
עם הבטחה ל"הנחה בשיעור 20% בפעם הבאה" עם רשימת תנאים מגבילים, שהסיכוי לעמוד בהם קלוש ביותר, כי המגבלות לא מתאימות למועדי חופשותינו.
6. אנחנו רוצים לקבל החזר כספי מסיבת "כשלון תמורה" ועוגמת נפש - מאחר ועלות החדר ורמת האירוח לא תאמו את התמורה הלקויה והחלקית שקיבלנו.
יעל ואלכס.
|
עלבון ונזק כספי. |
סוג הנזק : |
החזר כספי בשיעור של 50% לפחות מהסכום ששילמנו + התנ |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|