פרטי התלונה

תלונות מלון אורכידאה

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכתב תלונה לאחר שהות במלון בתאריכים 12.10-15.10.06 נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
המכתב המצ"ב נשלח לאתר בית המלון בתאריך 16.10.06 וטרם נעניתי על ידם.

ראשית, הרשו לי לשבח אתכם על מקוריות ואסרטיביות.

אורחים שמסיימים את שהותם בשעה 10:00 ולא 11:00 מקבלים שובר הנחה ע"ס 1,000 ₪ - אני את שלי, כמו הרבה אחרים לא לקחתי מהסיבה הפשוטה שהשתוקקתי לעזוב את המלון ולא לחזור בשנית ואפילו לא תמורת שובר הנחה, ברז, מגבת או סבון.



בתאריך 12.10 הגענו לבית המלון וקיבלנו חדר שמספרו 123 – חדר מרתפי, תחתון במיקומו וחסר כל אור יום.

עם כניסתנו לחדר התקשרנו לקבלה ושוחחנו עם נציגה בשם מרינה ששמעה את תלונתנו, ענתה שהמלון בתפוסה מלאה ו"הבטיחה" לדווח למנהל ולחזור אלינו...מרינה לא חזרה ואנחנו התקשרנו שוב בהמשך היום על מנת לוודא מה עלה בגורל תשובתנו, הפעם נענו בצורה אטרקטיבית יותר "מה אתן רוצות שאעשה?" וכמובן, "הבטחה" שיחזרו אלינו.

כמובן, שלא חזרו אלינו והשהות במלון הלכה ונעמה לנו שהגענו לחצי הפנסיון.

השלמנו עם חוסר היחס והחלטנו לבדוק את הג'קוזי שצמוד לחדר המרתפי, אפילו ניקו אותו ומילאו אותו מים, אבל...הג'קוזי מקורה בפרגולה וכבר אמרתי שהחדר מרתפי? אז נעים ואף מהנה לרבוץ בג'קוזי עם עלים, ענפים וחרקים.

אני מניחה שחשבתם על הנושא...ואם לא, אז רק שתדעו לרבוץ עם עלים וחרקים זה לא כל כך נעים.



אוכל - יאמר לזכות המלון, שעל דגלכם חרות עקרון המחזור.

ארבעה ימים "נהנינו" מאותם סלטים "חיים" ו"מתים".

בארוחת הערב של יום חמישי, שישי ובארוחת הצהרים ביום שבת אכלנו את אותו אורז יבש ולחמניות, גם את הספגטי של יום שישי בערב אכלנו בצהרי שבת והכי מסכנים הילדים שאכלו שניצלונים ונקניקיות כל שלושת הימים.

והקינוחים...מעליב.

כל האורחים במלון סחו בדבר האוכל "הטרי".



קפה בארוחת הבוקר לא שתינו, זה התחיל בבקשה למים חמים שהפכו לקנקן תה והסתכמו במים קרים.

ומה לגבי ניקיון הצלחות והכוסות, ניסיון החיפוש אחר כלים נקיים לא היה מבייש אף פרסומת לסבון כלים.



לובי – "שבעים" מארוחת הבוקר/ערב החלטנו לנסות את מזלנו בלובי, לא אפרט יתר על המידה כי נדמה לי שהרעיון דיי ברור, אבל אפילו מכוס מים חמים עם נענע וכוס קפה לא רווינו.



ניקיון וציוד – אצלכם מנקים את האמבטיה רק ביום הראשון לשהות במלון? ומה לגבי נייר טואלט שחסר, באחריות הנופשים להביא מבתיהם?



לסיכום, לנציג/ת השירות בחולצת הטרופיקנה שקורא/ת את המייל ואת המשובים הכנים מילאנו לבית המלון – לכם אני רוצה להגיד תודה שלמרות התנאים מולם אתם עובדים אתם מחייכים ואדיבים, אבל על המנהל שלכם לשים עצמו כאורח שבא לחופשה ולבדוק את המחדלים אשר פורטו במייל הנ"ל.

וממך המנהל, אני מצפה לתשובה..לא כמו התשובה שקיבלתי במהלך שהותי במלון אלא כתובה ובדוקה.



בברכה,



עדי כוינה
עלבון סוג הנזק :

מלון אורכידאה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה