פרטי התלונה

תלונות מלון אורכידאה

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הזמנה שלא כובדה< נושא התלונה:
‏יום שני ‏16 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
היום, ה – 16/4/2007, בצעתי הזמנה במלון "אורכידאה" דרך אתר האינטרנט.
קיבלתי אישור הזמנה, עבור ארבעה לילות, 24-28/6/2007 (זוג + 2 ילדים, עבור חצי פנסיון). קיבלתי הצעת מחיר בסך – 2217 ₪, סה"כ עבור ארבעה לילות
(כך כתוב באישור ששלחו אלי במייל ).

התקשרתי למלון, שוחחתי עם בחור בשם טל, כדי לאמת את פרטי ההזמנה וכדי לבדוק פרטים לגבי המלון, אך טל אמר שההזמנה שגויה, פרטי התשלום לא נכונים וכי המחיר גבוה הרבה יותר.

זוהי הונאה לשמה! מעולם לא נתקלתי בטעות כתובה שחור על גבי לבן שכזו בהזמנה לבית מלון, ו"התנערות" שכזו מצד המלון...
טל טען שאין לו מושג מי אחראי על אתר האינטרנט ולא ניסה לברר אפילו את פשר הטעות!!! זוהי התייחסות ללקוח????

מעניין אותי לדעת מה היה קורה אילו לא הייתי מתקשרת למלון כדי לוודא הזמנתי, פשוט היו מחייבים את כרטיס האשראי שלי ב - 1,000 שח' נוספים ויותר?
אולי זאת ההוכחה שאסור להזמין דרך האינטרנט לעולם...
ויכול להיות שגם המחיר שטל נתן לי בטלפון הוא לא המחיר האמיתי. איך אוכל לדעת????????????????????????

יכול להיות שאם ההתייחסות היא כזאת, אולי בחרתי במלון הלא נכון לחופשתי השנה..
אני מבקשת לקבל את המחיר שכתוב בהצעת המחיר, בזכות ולא בחסד...
כספי סוג הנזק :
כיבוד ההזמנה המקורית פתרון נדרש :

מלון אורכידאה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה