פרטי התלונה

תלונות מלון אורכידאה

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות מביש נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏02 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 29/4/07 הגעתי ביחד עם שתי חברות למלוך אורכידאה בציפייה לחופשה מהנה במלון איכותי.
מהרגע הראשון קיבלנו יחד מזלזל ומשפיל מהפקידת קבלה אך הבלגנו ותירצנו לעצמנו שזה רק בגלל שעת הלילה המאוחרת.
קיבלנו חדר וכשנכנסו גילינו שהוא לא מסודר, הסדינים לא הוחלפו מהשהות הקודמת ועל השטיח יש כתמים.
למחורת בבוקר התלוננו בקבלה וקיבלנו חדר אחר, ברמה הרבה יותר גבוה מזה שעליו שילמנו.
נכנסו לחדר אך באותו הלילה גילינו לתדהמתנו שבחדר מסתובב עכבר. חברותיי נבהלו וברחו מהחדר ובקבלה אמרו שישלחו עזרה. כעבור 10 דקות התקשרתי שוב ואמרו לי שהעזרה בדרך. כעבור עוד 10 דקות כאשר עדיין לא הגיע איש בקבלה כבר כעסו עליי וניתקו לי בפנים. רק אחרי יותר מחצי שעה הגיע בחור צעיר שבעצמו פחד להתקרב לעכבר. נאלצתי אני לפתוח את הדלתות ולהבריח אותו החוצה.
בבוקר למחרת גילינו קן נמלים בחדר שרותים.
מאוחר יותר הזמנו שרות חדרים ולאחר מכן ביקשנו בקבלה שיקחו את הצלחות המלוכלכות ועזבנו את החדר. כאשר חזרנו לאחר כמה שעות הצלחות עדיין היו שם. התקשרנו שוב ואמרו לנו להשאיר אותן מחוץ לדלת. בבוקר הם היו עדיין במקום שהשארנו אותם.
אמרו שוב ויצאנו לעוד מספר שעות. כשחזרנו גילינו שאת הצלחות העבירו לספסל שליד החדר אך עדיין לא פינו.
החדר, למרות שניקו אותו, היה רחוק מלהיות נקי. באחת המיטות אפילו לא סידרו את המצעים שלא לדבר על להחליף אותם.
ביום האחרון שאלנו אם יש אפשרות להתקלח היכנשהו במלון כי את המפחתות כבר מסרנו. אמרו לנו שאפשר בכל שעה להתקלח במלתחות הבריכה.
בערב כאשר חזרנו ושאלנו על המלתחות קיבלנו יחד מזלזל ונאמר שהמקלחות סגורות ושנעשה מה שנרצה, אין היכן להתקלח.
חברתי החלה לבכות מרוב יאוש אך בקבלה התעלמו.

היחס היה נוראי וכך גם השרות. המלון אולם יפה מבחוץ אך בחיים אני לא אדרוך שם שוב ואדאג לספר על כך לכולם.
עוגמת נפש סוג הנזק :
שיפור השרות במלון ודחוף פתרון נדרש :

מלון אורכידאה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה